הדרך לגלות חוסר אמינות במקום העבודה

הדרך לגלות חוסר אמינות במקום העבודה

מקום העבודה שלנו הוא אחד הפרטים החשובים לנו ביותר בחיינו, בעיקר מכיוון שמדובר במקור הפרנסה שלנו תוך שעסק פרטי, משרד שאנו מנהלים וכל חברה או ארגון – הם כאלה שמהווים מקור פרנסה שעליו להיות אמין ויעיל.

כאשר העסק או המשרד שלנו מתרחב וגודל, אנו מעסיקים עם הזמן יותר ויותר אנשים שאנו מקווים שיהיו אמינים, לויאליים ויעילים למערכת שלנו.

עם זאת עדיין ישנן לעיתים ספקות בכל הנוגע לאמינות עובדים וזאת כי הדיווחים אודות פריצות למערכות ממוחשבות, ריגול, גניבת מידע, גניבת כספים על ידי עובדים ועוד, הולכים ומתרבים מיום ליום.

אבל כיצד אפשר לגלות חוסר אמינות במקום העבודה? הנה כמה כלים טובים:

צילום:Pixabay

התקנת מכשיר האזנה – התקינו במקום העבודה שלכם מכשיר האזנה. כיום ישנם מכשירי האזנה חכמים שיכולים לאתר קולות ולהקליט אותם באופן ברור ממרחקים גדולים תוך שמכשירי האזנה טובים הם כאלה שמתחילים את ההקלטה בכל פעם שישנה התרחשות ווקאלית בחדר. מכשירים טובים הם גם כאלה שיצלצלו אליכם לנייד בכל פעם שינה שיחה או קול בחדר והם יבצעו עבורכם תיעוד והקלטה.

מצלמה נסתרת – מצלמה נסתרת היא דרך נוספת לנסות ולהבטיח אמינות במקום העבודה. מצלמה כזאת תעזור לכם לדעת אם ישנן גניבות מהקופה, האם מישהו מחבל במקום העבודה, מוציא חומרים סודיים מהמשרד ועוד. באמצעות מצלמה נסתרת שתשלח לכם תעודים וסרטונים אודות המתרחש במקום העבודה תוכלו ליהנות ממקום עבודה אמין יותר.

תוכנה לתיעוד פעולות ממוחשבות – חלק מפעולות חבלה שמבצעים עובדים בארגונים קשורות דווקא למידע שנלקח מתוך מערכות הארגון. בשל כך חשוב לבחור בתכונות שיכולות לבצע ניטור פעולות עובדים ולתעד פעולות כך שהיא תבטיח לכם שקט נפשי בכל הנוגע למה שמתרחש בארגון שלכם.

אפליקציות נוכחות – גם אפליקציית נוכחות תסייע לכם לעבוד בסביבת עבודה אמינה יותר, תוך שבאמצעות האפליקציה ניתן לדעת אודות השעות האמתיות שבהם העובדים ממלאים את חובתם בין אם הם עובדים בתוך הארגון או מחוצה לו.

אינטרקום ומערכות אזעקה  – התקינו במשרד שלכם או בכל בית עסק אינטרקום ומערכות אזעקה וזאת כדי שתוכלו לדעת במקרה של פריצה, גניבה או פלישה של גורם עוין למקום העבודה שלכם.

מעילה במקום העבודה? מתייעצים עם המומחים

לסיכום, כדי שמקום העבודה שלכם יהיה פורה יותר, מומלץ תמיד להתייעץ עם המומחים בתחום ציוד החקירות והבילוש למען מקום עבודה טוב ואמין יותר.

צרכנות