הגעתם למצב של חדלות פירעון? אל תעברו את זה לבד

הגעתם למצב של חדלות פירעון? אל תעברו את זה לבד

חדלות פירעון היא מצב בו לקחתם חובות גבוהים מאשר אתם מסוגלים להחזיר, מה שלרוב קורה כאשר לוקחים הלוואות נוספות כדי לכסות על הלוואות קודמות. לפני מספר שנים, הליך חדלות הפירעון נהיה אף יעיל וקצר יותר משהיה, כרפורמה של הממשלה הנועדה לסייע לחייבים לשקם את חייהם ולהחזיר את חובותיהם מבלי להישאר חסרי כל. עם זאת, התמודדות עצמאית עם הנושא היא קשה מאוד עד בלתי אפשרית. סיוע של עורך דין הוצאה לפועל מומלץ יכול לאפשר לכם להשתקם ולמצוא את הדרכים הטובות ביותר עבור השבת החוב, כמו גם, לנהל בשמכם משא ומתן עם הנושים או עם הוצאה לפועל על מנת להגיע לפשרה, לאחד חובות או להפחית את החובות שלכם. תפקידו של עורך הדין הוא גם להדריך אתכם במסע המשפטי המורכב של פתיחת הליכי חדלות פירעון ובכך, לספק תמיכה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך על מנת שתוכלו לצעוד בביטחון אל עבר חיים חדשים וטובים יותר.

סיוע של עורך דין בתיקי הוצאה לפועל

כאשר אתם נמצאים בחובות עמוקים, תיק בהוצאה לפועל יכול להיפתח נגדכם ולאיים לעקל גם את המעט שנותר לכם כמו הגג מעל ראשכם או הרכב שלכם. תיק בהוצאה לפועל יכול להגביל אתכם בתחומים רבים בחיים, למשל, הגשת צו עיכוב יציאה מהארץ נגדכם, שלילה או הטלת הגבלות על רישיון הנהיגה שלכם ואפילו הגבלות של פעולות אותן אתם יכולים לבצע בחשבון הבנק שלכם. כאשר מתנהלים נגדכם הליכים בהוצאה לפועל, חשוב מאוד לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום. בין אם נטלתם הלוואה של סכום כסף רב כדי להוציא לפועל רעיון עסקי שישב במגרה אך הוא לא צלח, או שנקלעתם לחובות בשל הוצאות רפואיות, עורך דין הוצאה לפועל מומלץ, מוביל ומיומן, יכול לעזור לכם להתמודד עם החובות ולהביא אתכם לדרך חדשה של שיקום כלכלי.

תנו למשרד מוביל לנהל את העניינים

כאשר אתם מגיעים לשלב בחירת עורך הדין עבור העניינים הכלכליים המסובכים, חשוב לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום המדובר, בעל ניסיון מוכח ורקורד של הצלחה בתיקים דומים. זקוקים לשירותים של עורך דין המתמחה בחדלות פירעון והוצאה לפועל? או אולי של עורכי דין לענייני ירושה בירושלים? במשרד GEM – רועי גולן ושות׳, תוכלו למצוא שירותים משפטיים בתחומים שונים. המשרד מונה כשישה עורכי דין מעולים בתחומם, אשר מובילים בהצלחה את לקוחותיהם לתוצאות מיטביות. המשרד מתחייב להעניק שירות אישי, אדיב, מהימן ובלתי מתפשר לצד עבודה מקצועית ונחושה על התיק שלכם, כמו גם ייצוג משפטי מוביל ומיומן הנעשה על ידי ליטיגטורים מוכשרים ומנוסים. פנו עוד היום ותנו למשרד לסייע לכם לנווט בהצלחה בהליכים המשפטיים המורכבים שמייחדים את תיקי חדלות הפירעון וההוצאה לפועל.

עצת מומחה