האם משתלם לפתוח חנות וירטואלית

האם משתלם לפתוח חנות וירטואלית

המרכז המסחרי הגדול ביותר נמצא כיום ברשת האינטרנט. אנחנו יכולים למצוא שם את כל סוגי החנויות ואת כל המוצרים או המצרכים הדרושים לנו בחיי היום יום. החל ממוצרי צריכה בסיסיים כמו מזון, חומרי ניקוי, מוצרי חשמל, רהיטים או אפילו מוצרי נדל”ן. האפשרות הזו של רכישה בחנות וירטואלית מצליחה להשאיר את רובנו בבית כאשר אנחנו מנהלים את רוב הקניות באמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותנו.

חנות וירטואלית – מה זה בעצם?

החנות הווירטואלית היא בעצם אתר אינטרנט ששייך לבעל עסק ותפקידו להציג מוצרים לגולשים כדי שהם יבצעו את הרכישה דרך האינטרנט. החנות הווירטואלית היא למעשה ממשק של המסחר האלקטרוני.

פתיחת חנות וירטואלית עשויה להתאים להרבה מאוד עסקים. ישנם אתרי רכישה של מניות בבורסה וישנם אתרים המציעים רכישה של רהיטים. ישנן רשתות מזון המציעות את החנות הווירטואלית וישנם גם סוחרי נדל”ן המציעים את שירותיהם באינטרנט. למעשה כל אתר המציע את האפשרות של רכישה והזמנה באמצעות האינטרנט נקרא – חנות וירטואלית.

הקפידו על הכללים ותיהנו מחנות מוצלחת

אם אתם מעוניינים לבנות אתר באינטרנט לשם מסחר אלקטרוני חשוב שתשימו לב לנקודות הבאות:

  • אל תעמיסו – חשבו מה מצפה הגולש למצוא בחנות שלכם. אל תעמיסו ואל תדחפו יותר מידי מידע. היו ממוקדים והציגו בקצרה את מה שיש לכם להציע.
  • עצבו את החנות – המראה של החנות שלכם ישפיע מאוד על תנועת הגולשים ואם האתר ימצא חן בעיניהם הם יישארו שם. אתר יפה זהו אתר שמושך את הקהל ומשפיע על גידול במכירות.
  • הוסיפו תוכן – כדי שמנועי החיפוש יזהו את האתר שלכם עליכם להשקיע גם בתוכן. כתבו על יד כל מוצר הסבר מילולי שיסייע ללקוחותיכם לקבל את מלוא הפרטים על המוצר. כך הוא יקבל את המידע השיווקי הנחוץ לו והאתר ייהנה מהקידום באופן הנכון.
  • תמונות – התמונות תורמות הרבה לעיצוב של האתר ולתנועת הלקוחות שנהנים לבקר באתר. חשוב להוסיף טקסט על כל תמונה אותו יראה הגולש כאשר הוא יעבור עם העכבר מעל התמונה המילה אותה אתם בוחרים מקדמת אף היא את האתר במנועי החיפוש.

היתרונות של החנות הווירטואלית

 לחנות הווירטואלית מגוון יתרונות. היא מציעה לגולש לבצע רכישות באופן הרבה יותר קל, מהיר, ואפילו זול.

  • יותר קל – הקנייה בחנות הווירטואלית היא קנייה הרבה יותר קלילה מאשר הקנייה בחנות הפיסית. אנחנו לא צריכים ללכת אל החנות תוך התחשבות בשעות הפתיחה, לחפש חניה וכל מה שכרוך בקניה רגילה. אנחנו יכולים פשוט להתיישב מול האתר בכל שעה נוחה לנו ולערוך קניות בנחת ללא כל טרחה או מאמץ.
  • יותר זול – החנות הווירטואלית היא חנות שיש לה הרבה פחות הוצאות ביחס לחנות פיסית ועל כן מתאפשר להם לדרוש מחירים מינימליים.
  • יותר מהר – הקניה בחנות הרגילה כרוכה בדרך כלל בעמידה בתור ובזמן רב הנדרש לצורך ביצוע הקנייה בפועל. בקניה הווירטואלית הלקוח נמצא לבד בחנות והוא יכול לבחור לעצמו בנחת את המוצרים הדרושים לו.

 

המסקנה היא שהחנות הווירטואלית משתלמת מאוד גם לבעל העסק וגם ללקוח!

תמונה באדיבות:pixabay
צרכנות