האם כדאי לרכוש ארונות מטבח עליונים מנגר?

האם כדאי לרכוש ארונות מטבח עליונים מנגר?

נגרות בעיצוב אישי הפכה בשנים האחרונות לטרנד, במסגרתו ניתן לעצב את הבית על פי הצרכים ובטעם אישי. המאמר יעסוק בארונות מטבח המותאמים אישית והאם כדאי לרכוש אותם.

ההבדלים בין ארונות למטבח מנגר לבין ארונות מוכנים

נגרות מותאמת אישית מעניקה לנו מוצר מוגמר שאנו שותפים ליצירתו. בעבר מי שרצה לרכוש ארונות מטבח, היה מגיע לאולם התצוגה של החנות ובוחר על פי מידות ארונות מחומרי גלם שונים בצבעים או טקסטורות הקיימים בשוק. כיום יש אופציה לבחור את חומר הגלם של ארונות מטבח, לעצב אותם בצבעים ובצורות על פי בחירה, ולהתאימם לסגנון של הבית. היום למעשה אפשר ליצור רהיטים מותאמים אישית לכל הבית ולא רק למטבח. כך אין צורך לחפש את הרהיט עליו אתם חולמים, פשוט מזמינים אותו. יתרון נוסף הוא שאין לאף אחד רהיט כזה ועל כן יש לו ערך ייחודי.

ארונות למטבח בעיצוב אישי

כשעוברים לדירה חדשה או משפצים, נהוג לרכוש רהיטים חדשים. לעיתים עקב בעיות תקציב, מחליפים רק חלק מהריהוט. בהנחה שיש לכם ארון מטבח עליון שהתבלה, אך הארון התחתון במצב מצוין, תוכלו להחליף רק את העליון. צלמו את הארונות התחתונים, קחו מידות ובקשו מהנגר לבנות ארונות חדשים בדיוק מאותם חומרים ומידות. אנשים רבים מחליפים ארונות מטבח עליונים כשאין להם אופציה להחליף את כל המכלול. לעומת זאת, לטווח הרחוק משתלם יותר להחליף את כל הארונות לחדשים, מכיוון שהארונות התחתונים יתבלו גם הם במשך הזמן, ואז שוב תצטרכו להחליף רק אותם.

ארונות מטבח מנגר בעיצוב אישי. צילום: ג’ז בריג’ווטר
מאילו חומרים כדאי לבנות את ארונות המטבח?

נגרות בהתאמה אישית מאפשרת בניית ארונות מחומרים שונים כמו עץ מלא, סנדוויץ’, סיבית, עם ציפוי פורמייקה, מלמין או פורניר. יש להיוועץ עם הנגר לגבי איכות החומר וכמובן להוסיף לארונות ידיות מעוצבות מברזל או חומר אחר על פי סגנון המטבח שלכם. ישנם סגנונות מטבח שונים שניתן להתאים להם רהיטים בנגרות אישית ומיוחדת. מרסלו נגרות למשל, מבצעת עבודות נגרות בחומרים איכותיים ועמידים על פי התקן. החברה מייצרת מטבחים בכל סגנון, מהסגנון הכפרי ועד לסגנון המודרני.

כיצד נתאים את ארונות המטבח העליונים לסגנון המודרני או הכפרי?

במידה ואנו מעוניינים רק בארונות עליונים, חייבים להתאימם לחלל המטבח, לגודל שלו, לצבעים שלו, לסגנון הסלון במידה וזהו מטבח פתוח וכד’. אם המטבח שלכם בסגנון כפרי, בחרו  ארונות מעץ מלא בגוונים בהירים בהם תוכלו לשלב ידיות אבן. בסגנון המודרני שלבו בארונות ידיות ברזל מפורזלות וזכוכית – אלו מאפיינים את המטבח המודרני. מרסלו אומנות הריהוט מציעים התאמה אישית בסטנדרטים גבוהים, באיכות ומקצועיות. חשוב מאוד לבחור בנגרים אמינים אשר יספקו את הסחורה בזמן ובדיוק לפי מה שאתם רוצים. נגרים מקצועיים יעניקו גם ייעוץ בשלבי התכנון והעיצוב.

המאמר באדיבות – מרסלו נגרות

צרכנות