דרכים חליפויות לפגישות

דרכים חליפויות לפגישות

הרצאות בזום הפכו בשנתיים האחרונות לדבר שבשגרה של כולנו שכן בעקבות משבר הקורונה יותר ויותר אנשים מצאו דרכים חלופיות להעביר הרצאות ואחת הדרכים המעולות לעשות כן זה באמצעות הזום. להרצאות בזום יש מספר יתרונות מדהימים כמו למשל:

  • ניתן לתכנן הרצאות בשעות משתנות
  • אפשר לצפות בהרצאות מכל מקום בעולם תוך חיבור לאינטרנט אכן גם חיבור באמצעות הטלפון הנייד.
  • אפשר לצרף המון משתמשים אשר יכולים להיכנס בו זמנית להרצאה וכן לנהל אותה בצורה מדהימה ואיכותית.

כמו כן הרצאות בזום הינם יכולות להינתן במגוון רחב של נושאים וכן תוכלו להעביר בהן הדרכות, הרצאות בשלל נושאים תוך כך שתוכלו ליצור מפגשים מיוחדים עם האנשים בהרצאה. לשם כך תוכלו לפנות לגישות הדרכה וייעוץ מקבוצת גישות למצוינות אשר הוקמה בשנת 1987 על ידי דוקטור צבי ברק אשר הינו מומחה לניהול ולמדעי ההתנהגות. הקבוצה מתעסקת בהדרכה, הכשרה ואימון תוך כך שהיא מפתחת מיומנויות בתחום ההתנהגותי למנהלים וכן לעובדים בארגונים ובחברות תוך הקפדה על כלים ממשיים ואיכותיים, מקצוענות ועוד. בין לקוחות החברה תוכו למצוא את ארגונים כמו טבע, צה”ל, אל-על, תנובה, קוקה קולה, ישרוטל, יוניליוור, משרד הביטחון, בנק הפועלים ועוד מגוון רחב של ארגונים.

קרדיט: Freepik

הכשרת עובדים

פיתוח הדרכה חשוב לכל ארגון וזאת על מנת שהארגון יגיע לשיא שלו וימצא את יכולותיו עד תום, כמו כן יש לבחון אסטרטגיות חדשות אשר יגדילו את הרווחיות של הארגון, בנוסף יש להבין מהם הגורמים החיצוניים והפנימיים אשר הינם משפיעים על הארגון ואשר יעזרו לארגון למצות את מלוא הפוטנציאל שלו. נוסף על כך חשוב להשתמש בטכניקות פרקטיות בנוסף להרצאות אשר יסבירו לעובדים מה לעשות ואיך. בנוסף ישנו צורך במעורבות העובדים בהליך לשם כך שהפיתוח אכן יהיה אפקטיבי ויעיל.

 

לדעת איך למכור

קורס מכירות הינו קורס אשר ילמד אתכם איך למכור בצורה איכותית וכן להגדיל את הרווחים שלכם בארגון. כמון כן ישנם מספר מיומנויות חשובות שיש ליישם כמו למשל יצירתיות במכירות, אימון בבניית אמון מול הלקוח, אימון בתסריטי שיחה, אומנות המכירה וניהול המכירות בשטח, התמודדות עם התנגדויות וקונפליקטים של לקוחות ועוד. כל אלו חשובים בכל ארגון שכן כל ארגון רוצה למצות את מלוא הפוטנציאל שלו ולהגדיל את הרווחים שלו וכן הדרך הטובה ביותר לעשות כן זה באמצעות קורס מכירות אשר ילמד את העובדים ואת המנהלים למכור טוב יותר. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של חברת גישות הדרכה וייעוץ מקבוצת גישות למצוינות אשר הינה הוקמה בשנת 1987 על ידי דוקטור צבי ברק אשר הינו מומחה לניהול ולמדעי ההתנהגות. כמו כן החברה הינה פועלת בגישה מערכתית, המאגדת גישות שונות בתחומי הניהול ומדעי ההתנהגות. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-9973041 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

עסקים