גני אירועים בירושלים

גני אירועים בירושלים

ירושלים היא אמנם עיר הקודש ונערכים בה אירועים רבים שמאפשרים לספוג את אווירת המקום, אבל רובם נערכים במקומות סגורים כמו אולמות אירועים כדי להתגבר על פגעי מזג האוויר: שלג וקור בחורף ורוחות מדבריות בסתיו.

עם זאת, ניתן ליהנות מהקדושה של ירושלים גם בקיץ הודות לקיומם של גני אירועים בעיר. בניגוד לקיץ התל אביבי ספוג הלחות, בירושלים העונה החמה אינה חמה כלל וכלל ואפילו קרירה. המשמעות היא שאתם נהנים פעמיים: גם אווירה שאין במקומות אחרים וגם אקלים מושלם.

בנוסף, העובדה שמדובר בעיר גדולה מאפשרת לכם לארגן לאורחים שלכם סידורי לינה במידת הצורך (למשל אורחים מחו”ל או מחוץ לעיר). באופן הזה האירוע שלכם יהיה חלק מחוויה ישראלית אחת גדולה שתכלול נופים מרהיבים, תרבות עתיקה, אוויר הרים צלול והרבה אופי.

כיום יש מגוון של גני אירועים בירושלים שמתאימים לכל סגנון אירוח, מספר אורחים וסוג האירוע, כך שכל שנותר לכם לעשות הוא לבחור בהתאם לרצונות ולצרכים הספציפיים שלכם בתחום הכשרות, הנגישות, החנייה וכל מה שחשוב לכם. לפניכם מספר אפשרויות בחירה:

היוקרתי – הדריה

גן האירועים הדריה בירושלים יכול לאכלס עד 1100 איש ומתאים לאירועים מפוארים ויוקרתיים במיוחד, אבל בלי להתפשר על האיכות של התאורה, העיצוב, ההגברה והאוכל.

למשל, במקום מועסק שף שמכין מנות בסגנון ישראלי שמשלב ישן וחדש, מקומי ולוקאלי כך שמדובר בחוויה קולינרית אחת גדולה.

למרות גודלו של המקום – גן האירועים מאפשר לכל אורח ליהנות מיחס אישי, חם ומסור הודות לתחושה ביתית וחוויה מוקפדת בתחום השירות.

צילום: Pixabay

המיוחד – משכית

גן האירועים משכית בירושלים יכול להכיל עד 800 אורחים, אבל הוא ממש לא כמו שאר גני האירועים שאתם מכירים.

גן האירועים הזה נמצא במתחם של מוזיאון ארצות המקרא, כך שאתם והאורחים שלכם נהנים מקונספט חדשני שכולל היסטוריה קלאסית, רומנטיקה קסומה וארוחות שף מודרניות.

למשל, מסיבות בר המצווה במקום יכולות לכלול פעילות תוכן בעלת משמעות, ערכים וסמליות שמשלבת בהצלחה הרפתקנות וסקרנות ואפילו מסיבת תחפושות. באירועים עסקיים ניתן לכלול סיור מודרך במוזיאון, אבל דבר אחד בטוח –  אין סיכוי שהאורחים שלכם ישכחו את החוויה.

הוותיק – פביליון

גן האירועים פבליון בירושלים שיכול להכיל עד 1000 איש קיים כבר מעל 20 שנה, מה שמבטיח שהאירוע שלכם יבוסס על ידע, ניסיון ומומחיות שיהפכו אותו לבלתי נשכח.

למרות שמדובר במתחם הגדול ביותר בעיר, הצוות שלו לא שוקט על השמרים ודואג כל העת להכניס חידושים לפי דרישות האורחים, למשל לאירועי צהרים במקום ניתן להוסיף הפעלות לילדים כמו מתנפחים, משחקים ועוד.

הודות לגודלו של המקום אין בו בעיות חנייה אלא להיפך – לרשות האורחים שלכם עומדות שתי קומות של חנייה מקורה ונגישה. וזה עוד לפני שדיברנו על הכשרות המהדרין של האוכל…

הרשמי – גן האירועים וודינג קלאב

גן האירועים וודינג קלאב שנמצא באזור התעשייה תלפיות יכול לאכלס עד 650 אנשים, אבל כל אירוע שתקיימו בו יבטיח שתקבלו יחס של אח”מים לפחות.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהמקום מארח באופן קבוע אושיות מתחום הספורט, הפוליטיקה והממשל. למשל, באופן מסורתי טקסי הענקת הדרגות של שוטרים  מהמטה הארצי ומחוז ירושלים נערכים כאן.

הודות לקירוי של המקום ניתן לקיים בו גם אירועי חורף ולא רק אירועי קיץ, אבל גולת הכותרת פה היא האוכל: הכל מוכן ונאפה במקום (כולל המאפים, הסלטים ואפילו הסושי), יש אפשרות למאכלי עדות מגוונים, יש בר מתוקים צבעוני ומפתה והצילחות נעשה ברמה הכי גבוהה שיש.

צרכנות