גמול השתלמות / לעובדי מדינה בקריות, בקרית ביאליק ואתא

גמול השתלמות / לעובדי מדינה בקריות, בקרית ביאליק ואתא

אם אתם מתגוררים בקריות ו\או בקרית ביאליק וזכאים להשתתף בקורס או תוכנית גמול השתלמות, כדאי שתכירו את מכללת אינטלקט אקדמון. מדובר באחת המכללות הוותיקות והמובילות באזור הצפון הזוכה להערכה רבה ולשיתופי פעולה קרובים עם מגוון גופים ציבוריים וארגונים גדולים. מדי שנה עוברים בשעריה תלמידים רבים שהינם עובדי מדינה והנמנים על המגזר הציבורי, אשר בוחרים מבין שורה ארוכה של קורסים שמתאימים לשאיפותיהם המקצועיות ולהעדפותיהם האישיות.

כיתה צילום באדיבות אקדמון
כיתה צילום באדיבות אקדמון

קורסים מרתקים באווירה נעימה

מכללת אינטלקט אקדמון עושה כל מאמץ על מנת להעמיד לרשות זכאי גמול השתלמות את מיטב הקורסים, שיתרמו להשכלתם ולהתפתחותם האישית והמקצועית. מדובר במכללה שתמיד שואפת לעמוד בחזית האקדמית, ולשם כך מעסיקה מרצים מנוסים מאוד ומובילים בתחומם. כל זאת, באווירה נוחה ונעימה בה כל משתתף זוכה ליחס אישי, ומעודד להביע את דעותיו וידיעותיו. למעשה, החטיבה הייעודית במכללה שעוסקת בנושאי עובדי מדינה וגמול השתלמות מציעה קשת רחבה מאוד של קורסים. על מנת לתת טעימה על קצה המזלג נציין את הקורסים הבאים: סוגיות משפטיות בסקטור הציבורי, תקשורות בינאישית. תקשורות שיווקית ופרסום, תכנון מערכות וטכנולוגיות ייצור, שפת גוף ותקשורת לא מילולית, שיפור תדמית אישית, שליטה ובקרה על מערכות, שינוי ארגוני, ושוק ההון.

מדוע דווקא מכללת אינטלקט אקדמון

כפי שאמרנו, מדובר במכללה ותיקה מאוד שפועלת כבר כמעט עשרים שנה, וזוכה להערכה רבה מטעם גופים מקצועיים, ציבוריים ואקדמיים. המכללה מחולקת למספר חטיבות ייעודיות, ובהן גם אחת המטפלת באופן מיוחד בגמול השתלמות לעובדי מדינה, ואמונה על כל ההיבטים והצרכים של קהל זה. למעשה, החטיבה נמנית על המובילות והאיכותיות בתחומה בישראל, ולראיה – משרד החינוך הכריז עליה לא מכבר כמרכז המוביל בארץ מבחינת מנהל תקין ואיכותה של ההוראה. זוהי אחת הסיבות לכך שעובדי גופים גדולים ומוכרים במשק בוחרים בה, ביניהם עובדי ומנהלי תעשיות ביטחוניות, צה”ל, מקורות, בזק, חברת החשמל ועוד. ביחד עימם לומדים עוד אנשים רבים המשמשים בתפקידים ברשויות מקומיות, בעלי דירוג המזכה בגמול השתלמות מיוחד, ובסך הכול מדובר ביותר מאלף ומאתיים תלמידים בכל שנה.

לפרטים נוספים, פנו אל מכללת אינטלקט אקדמון ב- *9233

צרכנות