גיבוי בענן לעסקים בצורה שוטפת ורציפה

גיבוי בענן לעסקים בצורה שוטפת ורציפה

קיומו של עסק נשען במידה רבה על המידע שהוא אוסף לאורך השנים. פעילותו של עסק מתנהלת תוך בניית מאגרי מידע, יצירת מסמכים, עיבוד נתונים. לכן, החשש של עסקים הוא מפני מצב שבו מידע עסקי ניזוק, נמחק או נפגע במזיד או בטעות. הפתרון המתקדם והעדכני ביותר להתמודדות עם אפשרות כזאת הינו לבצע גיבוי בענן לעסקים. זאת במקביל לאבטחת מידע ברמה גבוהה ונאותה.

גיבוי בענן לעסקים

בעבר, אמצעי הגיבוי היו מסורבלים ובלתי מספקים. שמירת נתונים על גבי דיסקים נשלפים והתקנים אחרים לא הועילה בדבר אם הדיסק עצמו אבד, נגנב או ניזוק. בזכות פתרונות של גיבוי על בסיס ענן, הדברים הללו כבר אינם יכולים לקרות.

גיבוי לעסקים במסגרת מה שנקרא ענן, מתבצע למעשה על ידי שרתים מרוחקים. שרתים אלה מנוהלים על ידי חברות מקצועיות המקפידות הן על אבטחה פיזית והן על אבטחת מידע וסייבר. בענן, נשמרות תוכנות עסקיות ואפליקציות, ניתן בעזרת הענן לבצע שיתוף קבצים, לנהל דוחות, כאשר הכל מגובה באופן שוטף.

ללא צורך בגיבוי ידני

בעזרת פתרון בענן, אין צורך לנקוט בשגרה ידנית של גיבוי. אין צורך לקחת לכל מקום כוננים קשיחים או דיסקים נשלפים. ניתן לגשת למידע השמור והעסקי, מכל מחשב ובצורה מאובטחת. והמידע הזה עובר תהליכי שמירה וגיבוי שמאפשרים התאוששות מהירה מכל תקלה. במידה וקובץ מסוים או נתון כזה או אחר ניזוק, ניתן לשחזר את המידע מתוך הענן, ללא בעיות מיוחדות, בפשטות יתירה.

יש לשים לב כי לא כל פתרונות הענן לעסקים יצוקים באותה התבנית וזהים בכל הדברים. בבחירת פתרונות אבטחת מידע וגיבוי חשוב להיעזר בחברה מקצועית המציעה את כל הפתרונות לחברה ולעסק. לצד הגיבוי, חשוב שלעסק תינתן תמיכה רציפה ושוטפת, לצורך שמירה על פעילות עסקית תקינה. הגיבוי ושמירת המידע בשרתים חיצוניים מאובטחים מאפשרים לכל עסק שמעוניין בכך לפעול בצורה מקצועית, כאשר המידע מוגן היטב מפני גניבה או נזק, עיוות, מחיקה או תקלה. מחפשים פתרונות מחשוב מקצועיים לעסקים? ביתא פתרונות מחשוב בע”מ מספקת שירות טכנולוגי מקיף, מקצועי ואמין.

מידע כללי