בעקבות תקיפת ח”כ הר מלך: השר וסרלאוף שיגר מכתב חריף ליו”ר הכנסת

בעקבות תקיפת ח”כ הר מלך: השר וסרלאוף שיגר מכתב חריף ליו”ר הכנסת

השר יצחק וסרלאוף פנה במכתב ליו”ר הכנסת אמיר אוחנה ומחה על הפגיעה בחסינותה של ח”כ לימור סון הר מלך.

“אני מאמין שגם עבורך חסינות חברי הכנסת היא קודש קודשים והיא זו שמאפשרת להם לבצע את תפקידם כנציגי ציבור”, כתב וסרלאוף לאוחנה.

הוא הוסיף כי “החירות שלוקח לעצמו מג”ב איו”ש, לרמוס את חסינותם ואת כבודם של חברי הכנסת, ובכך גם את כבודה של הכנסת, מנוגדת לחוק ומהווה פגיעה חמורה בדמוקרטיה הישראלית ובאזרחי ישראל אותם מייצגים חברי הכנסת”.

“מה שמוסיף על חומרת העניין, החמור דיו גם כך, הוא האופן האגרסיבי והמבזה בו התנהגו השוטרים המגיע עד לכדי אלימות והטרדה מינית”, ציין השר.

בסיום מכתבו ביקש מיו”ר הכנסת: “אבקש כי תפעל מול מפקד מג”ב איו”ש על מנת לוודא כי הוא מנחה את כלל הכוחות להקפיד על חסינותם ועל כבודם של חברי הכנסת וכדי שמראות כאלו לא יישנו”.

נזכיר כי חברת הכנסת מעוצמה יהודית לימור סון הר מלך הגיעה היום (רביעי) לכרם בן אליהו במהלך עקירתו ושוטרי מג”ב חסמו אותה בגופם. חמישה מהם יצרו מעגל הדוק סביבה ולא איפשרו לה לצאת ממנו.

בריאיון לקרן נויבך בתוכנית “סדר יום” בכאן רשת ב’ סיפרה סון הר מלך כי “ברגע שניסיתי לצאת משם קרה אירוע מאוד קשה בשבילי כאישה”. היא המשיכה ושחזרה כי כשהיא ניסתה להדוף את אחד השוטרים שהקיפו אותה והוסיפה: “בהגדרות שלנו קוראים לזה פגיעה מינית. הכול מותר”.

כתבה ראשית