ביקור ראשון של משלחת הקרן לפיתוח קונגו ביהודה ושומרון: “כלכלת השומרון על מפת העולם”

ביקור ראשון של משלחת הקרן לפיתוח קונגו ביהודה ושומרון: “כלכלת השומרון על מפת העולם”

אחרי הקמת ערים תאומות בין היישוב עלי לעיר דמבה, ובהוראת נשיא מדינת קונגו הגיעו לביקור ראשון מסוגו משלחת מטעם נשיא המדינה ובה אח הנשיא אשר הוביל את המשלחת ומנהל הקרן לפיתוח קונגו.

בסיור הציג יו”ר היישוב עלי אריאל אלמליח את יכולות פיתוח היישוב ואופן הניהול המוניציפלי והחברתי של היישוב.
כמו כן, הוצגו למשלחת צמד חברות ההייטק הנמצאות ביישוב עלי- EPR אמריקה וEPR ישראל, חברות שיכולות לעזור ולתרום לפיתוח כלכלת מדינת קונגו.

מנהל הקרן מר מדיום טשישקדי בסיום הביקור הודה ליו”ר היישוב עלי מר אריאל אלמליח ולצוותו על ההיכרות המעמיקה עם יכולות היישוב, ואף הביע את התרשמותו האדירה מפיתוח היישוב ומפיתוח הארץ ביחס לאיפה שקונגו נמצאת היום.

“מדינת ישראל ומדינת קונגו יצאו לעצמאות כמעט באותו זמן וזה מדהים לראות את מה שנעשה כאן בארץ. אתם הלכתם הרבה מאוד קדימה ולצערנו במדינת קונגו הלכנו אחורה, היום ישנו נשיא חזק ששם לו למטרה לפתח ולקדם את קונגו ואנו נפתחים להשקעות רבות לטובת פיתוחה של קונגו, תודה לכם”

אריאל אלמליח, יו”ר היישוב עלי סיכם את הביקור בסיפוק ואמר: “אני מודה למר אריאל למיניה, קונסול לשם כבוד מטעם קונגו על הביקור החשוב ואנו שמחים לשתף ביכולות הפיתוח הקיימות אצלנו. נשמח להמשיך לקחת חלק בשיתוף הידע וקידום קונגו ולפיתוח יכולותיה. גם בקונגו יודעים כעת כי כלכלת השומרון היא על מפת העולם”.

חדשות בנימין כתבה ראשית