ביטוח נסיעות לחו”ל במדי צה”ל

ביטוח נסיעות לחו”ל במדי צה”ל

נמצאים במהלך השירות שלכם בצה”ל? קיבלתם את האישור המיוחל שמעניק לכם את האפשרות לצאת לחופשה בחו”ל עם החברים הכי טובים מהתיכון? אם כך, אפשר להבין את ההתרגשות שלכם שכן, אין דבר נחמד מזה והאמת, שהחיילים של פעם וכמו גם מרבית החיילים של היום יכולים רק לחלום על תנאים שכאלה. יחד עם זאת, עליכם לזכור כי מעבר לבחירת היעד הנכון ותכנון הנסיעה שלכם בצורה יעילה ומנוצלת, יהיה עליכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל. לכאורה, רבים הם הצעירים שמאמינים כי אין צורך בביטוח נסיעות לחו”ל, כי מה כבר יכול לקרות? אך באותה נשימה, הגיע הזמן שגם אתם תגיעו להבנה כי לא הכל תלוי בכם. אי לכך, במידה ועומדת בפניכם האפשרות לבצע ביטוח נסיעות חו”ל לחיילים, למה בכלל לחכות?

ביטוח נסיעות במחירים נוחים

כידוע לכולנו לא מעטים הם הפעמים בהם חיילים וצעירים שונים בוחרים לוותר על ביטוח נסיעות לחו”ל על מנת לחסוך מעט בהוצאות אך יחד עם זאת, חשוב להבין כי מדובר על טעות של ממש, זאת בעוד כי במידה ואכן יקרה מצב בו תזדקקו לעזרה, הרי שהמחיר אותו תשלמו יהיה יקר בצורה בלתי רגילה. על כן, חלק קטן ממה שהופך את האפשרות הזו לכל כך מיוחד היא המחיר האטרקטיבי שכן, באמצעות הזנה קצרה של “מחירון פספורט קארד 2023” תוכלו למצוא את כל העלויות השונות הסובבות סביב הפוליסות המתאימות לאופי הטיול שלכם. 

כמו כן, חשוב לציין כי חברת פספורט קארד היא החברה המובילה בישראל לביטוחי נסיעות, כך שאתם יכולים להיות רגועים כי אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. לכן, בסופו של דבר, במידה ותחליטו לעשות את החשבון תוכלו להגיע להבנה כי לעשות ביטוח שכזה תהיה האופציה הנכונה ביותר עבורכם. אמנם סביר להניח כי לא תרצו להגיע למצב בו אתם מפעילים את הפוליסה, אך באותה נשימה חשוב לדעת כי אכן קיימת פוליסה שתסייע לכם בשעת צרה. 

דברים נוספים שכדאי להוסיף לפוליסה

אמנם קיימת האפשרות לרכוש ביטוח נסיעות חו”ל בסיסי לחיילים, אך בפועל, ישנם מספר סעיפים שניתן ובחלק מהמקרים יהיה מומלץ להוסיף. לדוגמא, דווקא לאור העובדה כי אתם חיילי צה”ל וכי המדינה משלמת לכם מעט בלשון המעטה, בוודאי כי לא תרצו למצוא את עצמכם משלמים מחיר מלא על טיסה שבוטלה. אי לכך, עליכם לדעת כי קיימת האפשרות לרכוש ביטוח נסיעות הכולל בתוכו כיסוי במצב של ביטול הטיסה שלכם. כיסוי נוסף וחשוב לא פחות שתוכלו להוסיף יהיה כיסוי במקרה של גניבה או לחילופין אובדן הכבודה שלכם, ועוד שלל רחב של כיסויים שונים שיוכלו להתאים לאופי הטיול שלכם ולכן, אנו ממליצים לכם לערוך בדיקה מעמיקה מראש. 

באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

תיירות ונופש