ביובית פתיחת סתימות בלחץ– 24/7 מסביב לשעון

ביובית פתיחת סתימות בלחץ– 24/7 מסביב לשעון

כמו בכל מקום ובכל מערכת כזו או אחרת, בלתי נמנע כי יהיו מצבים של תקלות או בעיות. כך גם בתחום הביוב והצנרת, עלולות להתרחש תקלות בצורות שונות ובזמנים שונים, תקלות או תמיד מתרחשות בזמן לא מתאים אשר מגביל ומוסיף לחומרת המצב. במקרים שונים שבהם מתרחשת תקלה משמעותית כזו או אחרת בתחום הביוב, יש לוודא כי מטפלים בבעיה במהירות האפשרית על מנת למנוע נזק מצטבר אשר עלול להיווצר באופן מהיר מאד כאשר מדובר בתחום העוסק במים וצנרת. במקרים כאלו של פתיחת סתימות, שאיבת בורות שומן, ניקוי ביוב, סילוק עצמים זרים וכן הלאה. משאיות הביובית הם התשובה והמענה.

כאמור, לאלו השואלים מהי ביובית ואיך היא פועלת?- ביובית היא בעצם משאית בעלת תפקיד כפול של סניקה ויניקה שנועדו לשמור על ניקיון העיר. זה מתבצע הודות לשני צינורות מיוחדים המחוברים למשאית הביובית ומאפשרים לה לבצע את תפקידה בשמירה על ניקיון העיר. צינור הסנקה של הביובית  גורם לפירוק מכני של סתימות בתוך צינורות עירוניים. הצינור הזה מזרים מים בלחץ גדול מאוד לתוך צינור שיש בו סתימה, וזה גורם לפירוק של הסתימה. לאחר מכן ניתן לפנות את הסתימה או פשוט להזרים אותה הלאה עם שאר הפסולת. בנוסף לכך, ישנו צינור נוסף האחראי ליניקה של נוזלים מתוך צינורות ביוב. זוהי שאיבת ביוב שאמורה להתבצע במועדים קבועים, או כשיש צורך לפנות כמויות פסולת גדולות מתוך הביוב. צינור היניקה יונק את מי הביוב, או סתימה שיש בצינור, ומעביר אותם לתוך מיכל כך שניתן יהיה להעביר אותם למקום המיועד לפינוי פסולת. במקרים כאלו של פתיחת סתימות, שאיבת בורות שומן, ניקוי ביוב, סילוק עצמים זרים וכן הלאה. משאיות הביובית הם התשובה והמענה.

צי הביוביות בחברתנו מצוידות במיטב הטכנולוגיות והמכשירים המיועדים לטיפול בתקלות של פתיחת סתימות, שאיבת בורות שומן, ניקוי ביוב, סילוק עצמים זרים וכן הלאה. ביובית בתל אביב או בכל עיר אחרת היא בעלת תפקיד מכריע בשמירה על ניקיון העיר ובריאות התושבים. באמצעות פעולות כמו שאיבת ביוב או פינוי סתימות, ביובית מונעת חדירה של פסולת לסביבה העירונית, ובכך שומרת על סדר וניקיון ברחובות העיר. אז אם אתם צריכים את עזרתנו לבעיית הביוב? – צרו קשר! חברתנו זמינה 24 שעות לכל שירותי הביובית בחיפה.

 

 

צרכנות