ארדן: “מי שמחרים את יו”ש רוצה לפגוע במדינת ישראל. חובתנו להילחם בו”

ארדן: “מי שמחרים את יו”ש רוצה לפגוע במדינת ישראל. חובתנו להילחם בו”

השר לנושאים אסטרטגיים ארדן הכריז כי לאור ההצלחה: ימשך ויורחב שיתוף הפעולה בין המשרד לנושאים אסטרטגיים למועצת יש״ע ובקעת הירדן במאבק בחרם על מוצרים ועסקים מיו”ש. השר ארדן: “מי שמחרים את אזרחי ישראל ביו”ש רוצה לפגוע במדינת ישראל כולה ולכן חובתנו להילחם בו ולתת את ההגנה הנדרשת לתושבי יו״ש”.

המשרד לנושאים אסטרטגיים בראשות השר גלעד ארדן מימן בשנה האחרונה פרוייקט משותף עם מועצה אזורית בקעת הירדן ומועצת יש”ע על מנת להיאבק בקמפיין החרם על מוצרים ועסקים מיהודה, שומרון ובקעת הירדן באמצעות חשיפת תוצרת חקלאית מבקעת הירדן בכנסים מרכזיים באירופה וארה”ב ובאמצעות מימון הבאת משלחות של משפיענים ליו”ש ובקעת הירדן בכדי שיוכלו ללמוד על זכויות העם היהודי וההיסטוריה שלו ביו״ש ולהכיר את האמת על ההתיישבות ביהודה ושומרון.

הפרוייקט המשותף, שמטרתו לסייע למועצות ביו”ש להתמודד באופן אפקטיבי עם הדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל ועם החרם על מוצרים ועסקים מיו”ש הביא ליותר מ 50 אלף מובילי דעת קהל ומשפיענים מרחבי העולם שנחשפו למפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון וכן נחשפו למוצרים מיו”ש בכנסים ברחבי אירופה וארה”ב.

השר ארדן עם מנכ”ל מועצת יש”ע יגאל דילמוני וראש מועצת בקעת הירדן,דוד אלחייני. צילום: מועצת יש”ע

השר ארדן: “אני גאה מאד בשיתוף הפעולה שיזמתי עם מועצת בקעת הירדן ומועצת יש״ע, על מנת להיאבק בארגוני החרם והדה-לגיטימציה נגד ישראל. אני מתכוון להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה כדי לחשוף את השקרים של ה BDS, להציג לעולם את האמת על ההתיישבות ולהגן על העסקים והחקלאים ביו”ש”.

ראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחייני: “הפרויקט הוא חשוב, אך מה שיותר חשוב לציין שמשנת 2007 אנחנו עוברים בין משרדי הממשלה ואתה השר היחיד שהסיר את הכפפה והיה מוכן להודות שיש פה חרם על התוצר של יהודה ושומרון. מאז שהנושא על לתודעה הציבורית ארגונים רבים נלחמים בחרם. אנחנו שמחים שסוף סוף מישהו לקח את הנושא הזה והעלה אותו על סדר היום”.

מנכ”ל מועצת יש”ע יגאל דילמוני: “מה שיביא לפה את השלום זו הכלכלה והפיתוח של האזור. מאבק בחרם שווה שקט באזור. ברמה המקומית זה כמובן חשוב – אבל אנחנו והשר ארדן רואים עין בעין את המאבק בחרם וחשיבות פיתוח הכלכלה באזור כמהלך שיביא שלום. אנו מודים לשר ארדן ולצוות המשרד על הפעילות הענפה והמסירות. נמשיך יחדיו”.

חדשות אריאל חדשות שומרון כתבה ראשית תיירות ונופש