אפרת: עד כה אותרו 20 נשאי קורונה – תלמידי וצוות בי”ס “עשה חיל” הוכנסו כולם לבידוד – פורסם שם המורה החולה

אפרת: עד כה אותרו 20 נשאי קורונה – תלמידי וצוות בי”ס “עשה חיל” הוכנסו כולם לבידוד – פורסם שם המורה החולה

 

צילום: Pixabay

במועצה המקומית אפרת מעדכנים כי עד כה נמצאו 20 נשאים של נדיף הקורונה ביישוב. בית ספר עשה חיל הוכנס כולו לבידוד. ראש המועצה עודד רביבי: “אנחנו בקו חם עם התושבים, מעניקים סיוע פסיכולוגי למי שצריך ויחד עם מתנדבים דואגים למי שבבידוד”.

 

בשכונת התמר שבאפרת נמצאו עד כה 20 תושבים שנושאים את הנגיף. בדקות האחרונות משרד הבריאות הורה לכלל המורים והתלמידים בבית הספר עשה חיל שבישוב להכנס לבידוד מאחר שאיש צוות נמצא חיובי לנגיף.

לפני שעה קלה אושר לפרסום כי החולה הנגועה היא המורה לאמנות בעשה חייל ציפורה מושוביץ, אשר הסכימה לחשוף את שמה ולסייע בכך לקהילת אפרת להתמודד עם נגיף הקורונה.

בהתאם להנחיות שקיבל ראש המועצה ממשרד הבריאות על כל תלמידי וצוות בית הספר להכנס לבידוד מיידי החל מהיום ועד ליום חמישי, א’ בניסן 26.3. ציפורה שהתה בחלק מהזמן במסדרונות בית הספר ולכן ההנחייה היא לכל בית הספר.

במועצה מציינים עוד כי ציפורה היא מורה גם בבית הספר אורות עציון בנים אך מבדיקה עולה שלא הגיעה לבית הספר בזמן הרלוונטי.

ראש המועצה עודד רביבי עידכן את התושבים ופתח כבר אמש קו חם. “אנחנו עומדים בקשר רציף עם התושבים, פתחנו בעבורם קו חם של המועצה ובכלל זה קו למתן מענה פסיכולוגי”. עוד הוסיף, “מערך המועצה יחד עם מתנדבים מגוייס כולו למען המבודדים ולכל מי שזקוק לעזרה. אנחנו מלאי הערכה לתושבים שמאפשרים את פרסום שמם מתוך אחריות חברתית. ונפעמים מהתגייסות התושבים לעזור. אני חוזר ומפציר לשמור על הנחיות משרד הבריאות, שמירה עליהן מצילה חיים”

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית