אם אתם מחפשים את הסופ”ש המושלם – אין כמו חופשת צימרים בצפון

אם אתם מחפשים את הסופ”ש המושלם – אין כמו חופשת צימרים בצפון

אם אתם מעוניינים בחופשה איכותית, שגם תתן לכם את השקט, השלווה והניתוק שאתם צריכים, צפון הארץ הוא המקום המושלם. מחדרה ועד מטולה, תקבלו ים, אוויר טוב, בעלי חיים, שקט ובעיקר אווירה ירוקה ששונה כל כך מכל מה שאתם רגילים אליו ביום יום.

למה דווקא צימרים?

בתי מלון הם פתרון מצוין למי שרוצה לנסוע לחופשה מתוכננת מראש, כשהכול כלול, ויש בחבילה גם ילדים או הורים מבוגרים. אם אתם רוצים נסיעה דיסקרטית, או משהו רומנטי קצר ונחמד, עם בני זוג או קבוצת חברים, זו לא האפשרות הכי אטרקטיבית. בתי מלון בצפון או בכל הארץ הם יקרים מאד, מסורבלים ולא ספונטניים. בנוסף, ריבוי האנשים מסביב לא מעניק את האווירה הנכונה, שלא לדבר על כך שלרוב בתי מלון הם באמצע העיר, ולכן הם גם אורבניים ותוססים מדי, ולא מעניקים את הניתוק המתבקש.

לכן, הפתרון הטוב ביותר הוא צימרים בצפון שמאפשרים את הניתוק, השקט, השלווה ובעיקר כמות האנשים המדויקת. רק אתם ובני הזוג שלכם, בקבוק יין, שקט, שקיעה. מושלם!

למה בצפון הארץ ואיפה מומלץ לשהות בצפון?

צימרים בצפון הם פתרון מושלם, כי לא משנה איפה אתם גרים, אף אחד לא גר באזור שיש בו צימר. זה תמיד יהיה שונה, כפרי ושקט יותר. גם אם אתם גרים בצפון. זוהי חופשה של ממש, מושלמת, עם שקיעה, אוכל טוב, קרבה לטיולים בטבע, ובעיקר זה שונה, שונה מאד! אם אתם רוצים לנסוע לחופשה בצפון, ללון בצימר ולנסוע להסתובב ולבלות בטבע, הנה כמה מקומות ששווה לשקול לשהות באזורם.

חופשה חלומית. תמונה באדיבות: אחוזת מאיה, אבן מנחם
  • חיפה– מקרב אתכם לאטרקציות עירוניות כמו שוק הפשפשים, האוכל החיפאי, חופי הים והנמל, מוזיאונים והגנים הבהאיים.
  • מטולה וקריית שמונה– גבעות, עתיקות, הרים, נחל עיון ועוד.
  • קיבוצים ומושבים ליד גבול לבנון – שקט מושלם, אווירה יפה כמו שיש רק לגבול לבנון להציע.
  • הכנרת וטבריה – כמובן שחופי הימה, ליד העתיקות, מסעדות ומזג אוויר חם במיוחד.
  • הקריות – קרבה לאטרקציות טבע כמו פארק הר הכרמל, נחלים, יערות וכמובן חיפה.
כמה עולה חופשה בצפון?

בממוצע צימרים עולים בין 500-1500 שקלים, וזה לפני הנחת אמצע השבוע, הנחת לילות רצופים או הנחת דתיים וחיילים. לכן, אם אתם רוצים חופשה איכותית של ממש, צימרים הם הפתרון בעבורכם. בנוסף, הצפון בכלליות זול יותר מהמרכז, כך שאתם מרוויחים כפליים: גם טבע מדהים, אווירה שונה ועוד, וגם מחיר זול יותר. מה שקובע את המחיר לרוב הוא הקרבה לאטרקציות, העיר, גודל הצימר ואבזורו וגם אם אתם נוסעים באמצע או בסוף השבוע. כשתשוו את המחירים האלו למחיר של בית מלון, תבינו מיד שנסיעה רומנטית לצימר כלכלית ואטרקטיבית הרבה יותר.

מה האתר שלנו מציע לכם ואיזה שירותים אנחנו מעניקים?

האתר שלנו הוא האיכותי והמקצועי ביותר בכל הקשור במציאת החופשה המושלמת. אתר הצימר שלי הוקם כדי לאפשר לכם למצוא את הנסיעה הרומנטית בפריסה ארצית ללא מאמץ. באתר שלנו תוכלו להתרשם מכל הצימרים בצפון, ובנוסף לסנן אותם באמצעות ממשק ידידותי ופשוט על פי מחיר, גודל, אטרקציות, תוספות, מפה, מחיר ועוד. תוכלו לראות מבצעים ולקבל קופונים דרך האתר כל הזמן, ולהישאר עם האצבע על הדופק לקראת החופשה הקרובה שלכם.

 

 

כתבות נוספות במקומונט שומרון:

בשורה לשומרון: הרכבת לאריאל יוצאת לדרך

 

קרוב לבית: נעצרו 11 תושבי הישובים בשומרון החשודים בסחר בסמים באמצעות אפליקציית “טלאגרס”

 

 

תיירות ונופש