אילו הטבות ייחודיות יש בכרטיס מאסטרקארד

אילו הטבות ייחודיות יש בכרטיס מאסטרקארד

יש לכם כרטיס מאסטרקארד? יש המון הטבות שאתם זכאים אליהן ויכול להיות שאתם בכלל לא מודעים לכך. כרטיס אשראי של מאסטרקארד יכול להיות כרטיס בינלאומי או רק לשימוש בארץ, מה שבטוח הוא שכל חבר מאסטרקארד זכאי להטבות רבות בגין רכישות שונות, הזמנות שונות אונליין והטבות רבות אחרות.

 

מה מגיע לכם?

בכרטיס מאסטרקארד תוכלו למצוא הטבות, הנחות ומבצעים משתלמים ביותר שיכולים לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה. חברי מאסטרקארד זוכים להטבות ומבצעים שאף חברה אחרת לא מציעה לכם, ובנוסף לכך, יש לכם עוד הטבות כמו דחייה של מועד החיוב למועד הנוח ביותר. תוכלו לקבל פטור מדמי כרטיס למשך שנה כאשר מדובר על לקוחות חדשים. כמו כן, תוכלו לפרוס תשלומים באופן הנוח ביותר עם קרדיט נמוך.

כמו כן, גם כאשר מדובר על מאסטרקארד תוכלו לצבור נקודות בכל רכישה. תמורת הנקודות תוכלו לקבל מוצרים שונים, להזמין אפילו מלונות או לשלם על חלק מהמחיר, לנצל הטבות שונות ועוד.

 

כחלק מההטבות של מאסטרקארד תוכלו לקבל מוצרים 1+1 או הנחות שונות. חשוב להדגיש, זמן מימוש ההטבה הינו מוגבל לפי התאריך אשר כתוב על ההטבה.

לכן, כל תחילת חודש או בכל מועד פרסום תוכלו לקבל מייל או הודעה עם כל ההטבות שמגיעות לכם. אם אתם הורים לילדים קטנים, אתם בוודאי יודעים כמה קשה ויקר להעסיק אותם. חברת מאסטרקארד מעניקה לכם הטבות רבות בשביל פארקים לילדים, אטרקציות שונות, סרטים ועוד. תוכלו לבחור מבין כל ההטבות באופן אישי דרך האתר ולממש אותן.

 

מאסטרקארד או ויזה?

יש הבדל בין מאסטרקארד לבין כרטיס ויזה. מאסטרקארד הוא כרטיס בינלאומי השייך שניתן להפיק בכל חברת אשראי. כרטיס ויזה שייך לחברת כאל וגם הוא מכובד בכל העולם. ההבדל בין החברות הוא בהתאם למבצעים אותה כל חברה מציעה, שירות הלקוחות והיצע הכרטיסים המוצע לכם.

אפשר לומר שהתחרות בין שתי החברות מאוד גדולה, היתרון הוא שאתם יכולים לשלב ולקבל שני כרטיסים, כל אחד של חברה אחרת.

 

מאסטרקארד מבינה את הדחף שיש לרכישות אונליין, במיוחד לאחר תקופת הקורונה. לכן, תוכלו באמצעות כרטיס מאסטרקארד להנות מהטבות והנחות בגין רכישות אונליין מחנויות שונות כמו Shien, אמזון ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר החברה ולראות מה מגיע לכם.

 

איך מקבלים כרטיס מאסטרקארד?

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לאחת מחברות האשראי בארץ. תוכלו לעשות זאת באמצעות שיחת טלפון על ידי נציג אנושי או דרך אתר החברה. בדרך כלל, תמיד כאשר יש לקוח חדש מגיעות לו הטבות רבות. לכן, בררו מול הנציג או באתר מהן ההטבות אליהן אתם זכאים. תוכלו גם אונליין לקבל את הכרטיס, הכרטיס יגיע אליכם או לסניף הבנק שלכם דרך מספר ימי עבודה.

 

צרכנות