איך עוזרים לילדים שהם לקויי למידה?

איך עוזרים לילדים שהם לקויי למידה?

לאחרונה הגיעו אליכם עוד ועוד הערות מהמורים של הילד? ברור לכם שמשהו לא לגמרי תקין? אתם בעצמכם רואים שהוא מתקשה ולא לגמרי עומד בקצב של החברים? אם כך, בהחלט יכול להיות שזה הזמן לעשות מעשה: לפנות אל מכון מוביל ולעשות לילד אבחון. לא מעט ילדים היום הם לקויי למידה, ולא תמיד קל להתמודד עם העניין. החדשות הטובות הן שיש רמות שונות של לקויות למידה, יש ליקויי למידה שונים ובעיקר – יש גם לא מעט דרכים לעזור. מה שבטוח זה שצריך לפנות אל מקום מוביל ומקצועי כדי להבטיח שהילד יקבל את העזרה הדרושה לו. זו הסיבה שבגללה כדאי שתכירו את מכון זרחין, כי אם יש משהו בטוח, זה שכאן הילד שלכם יהיה בידיים טובות ומקצועיות.

אבחון של לקויי למידה

כדי להבין האם אכן מדובר על אחד מאותם המקרים של לקויי למידה, צריך תחילה לאבחן את הדברים. זה שאולי המורה אמרה משהו או שאולי נדמה לכם שאתם ראיתם משהו, זה לא תמיד אומר שזה המצב במציאות. כאן בדיוק נכנסים לתמונה אנשי המקצוע המובילים. מי שחי ונושם את התחום הזה, למד אותו וגם צבר בו ניסיון, יוכל לעשות לילדים שלכם אבחון. זו נקודה חשובה ביותר, כי בהתאם לאבחון ניתן יהיה גם להבין מה כדאי לעשות. להיות לקויי למידה זו לא גזירה, אך זה בהחלט משהו שצריך להיות ערים לו כדי להעניק לילדים את העזרה הכי טובה שאפשר.

ההתמודדות עם לקות הלמידה

בסופו של דבר, אם בוצע אבחון ואם אכן מדובר על לקויי למידה, הילדים הלוקים צריכים עזרה. לכן חשוב לפנות אל מכון שאתם מעריכים בו את הגישה. במקרה של מכון זרחין אתם תראו שהגישה שונה לגמרי מהגישה המקובלת. כאן לא ילמדו את הילדים שלכם לחיות בצל לקויות הלמידה, אלא ילמדו אותם לפתור את העניין. האמונה כאן היא שלקות למידה היא לא גזירה משמיים ושבהחלט אפשר להיפטר ממנה. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תפנו לכאן כמה שיותר מהר, תוכלו להגיש לילד שלכם עזרה שתשפיע לטובה על המשך מהלך חייו.

עצת מומחה