איך לבחור דוד שמש?

איך לבחור דוד שמש?

דוד שמש הוא המצאה נפלאה, זאת אפילו המצאה ישראלית. דוד שמש זה רעיון נפלא, למה לשלם חשמל על חימום מים שאפשר להשתמש בחומה הנפלא והחינמי של השמש? הרבה אנשים בוחרים לחמם את המים עם דוד שמש. כשבוחרים דוד שמש עולות שאלות שונות. כמו מהם מחירי קולטי שמש? או מה מחירי דוד שמש ?

טיפים חשובים בזמן בחירת דוד שמש

כאשר אתם בוחרים דוד שמש חשוב שדוד שמש יהיה בעל תו תקן. דוד שמש בעל תו תקן הוא איכותי יותר בטיחותי יותר. רוב הסיכויים שלא טעיתם אם בחרתם דוד שמש עם תו תקן. כל דוד שמש מגיע עם אחריות כי בכל זאת במוצר יקר מאוד שנע בין 3,000 עד 10,000 שקל. יש חברות שנותנות אחריות לחמש שנים אבל יש חברות של 10 שנים. אחריות ארוכה מעידה כי בטוח יותר לבחור בדוד השמש הזה.

איזה גודל לבחור?

יש דודים בגדלים שונים. יש דודים עם מיכל נירוסטה שיכול להיות 80 ליטר או בגודל של 150 ליטר. לא חייבים לקחת את הדוד הגדול. למרות שאולי מפתה לבחור בדוד השמש הגדול, אם אתם אתם רק 2 או 3 נפשות בבית, דוד שמש קטן יותר יספיק, ויעלה פחות. כל העלויות כולל ההתקנה שלו יהיו פחותות. יש אנשים שעושים דוד שמש וכל הזמן אחר כך עסוקים בלתקן אותו לכן חשוב מאוד לבחור דוד שמש איכותי שניתן לסמוך עליו. צריך לזכור שזו קניה של שנים רבות דוד שמש לא מחליפים אחרי שנה ולא אחרי חמש שנים השאיפה שדוד שמש יחזיק 10 שנים ויותר לכן חשוב מאוד שדוד יהיה איכותי וההתקנה תהיה טובה.

התקנה איכותית

כשחברת התקנה של דוד שמש מגיעה צריך לראות שיש לה ניסיון עם דוד השמש שאתם מתקינים אם אתם עושים הסכם עם מתקין הדוד צריך להיות כתוב בו שמתקין דוד הוא בעל ניסיון בהתקנת דודים כמו שלכם ויצליח להתקין את הדוד בצורה מקצועית ואיכותית. דוד שמש הוא בעל יתרונות רבים הוא המצאה ישראלית שחוסכת אנרגיה וכסף. חשוב להתקין הדוד נכון כדי לשמור עליו לאורך זמן.

מידע כללי