איך לארגן מסיבה בלתי נשכחת:

איך לארגן מסיבה בלתי נשכחת:

מסיבות הן חלק מחיינו והן מסמלות אירועים וציוני דרך. ישנם סוגים שונים של מסיבות: מסיבות סולידיות ורגועות, מסיבות רועשות וכדומה. ארגון משימה עשוי להיות משימה לא פשוטה כלל אך לא כך הדבר באם מארגנים מסיבה בוילות נופש. אז אם נפל בחלקכם לארגן מסיבה המלצתי היא תארגנו מסיבה בוילות בשומרה. שומרה הוא מושב שנמצא בצפון הארץ, בגליל העליון. מיד עם ההגעה אל הוילות מורגשת אווירה פסטורלית המעניקה למסיבה שתארגנו בין תחומיהן אווירה מיוחדת ובלתי שגרתית.

על מנת להקל על עבודתכם הכנו עבורכם רשימה של משימות שעליכם לעשות באם אתם מתכננים מסיבה בוילות בשומרה:

  1. מסיבה רועשת או סולידית: ראשית החליטו האם אתם מארגנים מסיבה רועשת או סולידית. אופי המסיבה ישפיע על הוילה אותה תשכרו זאת מכיוון שישנן וילות בשומרה המתאימות לעריכת מסיבות סולידיות ומנגד, ישנן וילות בשומרה המתאימות לעריכת מסיבות רועשות. חשוב לשים לב כי אם אתם עורכים מסיבה רועשת תשכרו וילה בשומרה שמתאימה עבור כך זאת מכיוון שאם לא תעשו זאת אתם תהיו מוגבלים ברעש שתוכלו לערוך במהלך המסיבה.

    צילום: עמיעד טאוב
  1. תארגנו כיבוד ושתייה: השכרת וילות בשומרה למסיבות איננה כוללת כיבוד ושתייה ולכך יהיה עליכם לדאוג. החליטו האם אתם מעוניינים להגיש כיבוד קל או האם אתם מעוניינים להגיש קייטרינג. אם אתם מעוניינים להגיש קייטרינג במהלך המסיבה תבררו מבעוד מועד עם בעל הוילה האם קיימת נגישות לספקי הקייטרינג. כמו כן, תבדקו אודות סידור שולחנות וכיסאות על מנת שלכל האורחים במסיבה שלכם יהיה היכן לשבת ושיהיה באפשרותם לסעוד את הארוחה באופן נוח והולם.
  1. תארגנו מוזיקה: אין מסיבה ללא מוזיקה ולכן אל תשכחו לארגן ולהביא עימכם מוזיקה. תבדקו מראש האם קיימות בוילה מערכת סאונד או מערכת קריוקי- אלו ישדרגו את המסיבה שלכם ויגרמו לה להיות מהנה יותר.
  1. תבדקו אילו אטרקציות קיימות בוילה: האטרקציות הקיימות בוילות בשומרה משדרגות את המסיבה בין תחומיהן ולכן עליכם לבדוק אילו אטרקציות קיימות בוילות. כך למשל, בדרך כלל וילות בשומרה מכילות בריכה כך שתוכלו לארגן מסיבת בריכה מטריפת חושים.
  1. תבדקו תקציב: חשוב מאד לבדוק מהו התקציב המדויק העומד לרשותכם. תקציב זה יקבע איזו וילה תוכלו לשכור. חשוב לזכור כי פרט לתשלום עבור השכרת הוילה ישנן הוצאות נוספות ורבות כדוגמת הוצאות על ארוחות, כיבוד ושתייה ולכן יש לקחת זאת בחשבון.

לסיכום, אם החלטתם לארגן מסיבה בוילות בשומרה הנכם יכולים להיות בטוחים כי זו תהיה אחת המסיבות הטובות ביותר בה תשתתפו. רק תזכירו לאורחים שלכם להגיע עם המון מצב רוח טוב.

 

צרכנות