איך בוחרים בין דירות ברעננה למכירה

איך בוחרים בין דירות ברעננה למכירה

רעננה היא עיר שבמובנים רבים מתאימה עבור מרבית הציבור בישראל. היא מצליחה לשלב את מה שרבים, בעלי משפחות, מחפשים עבור עצמם ועבור הילדים שלהם. אנחנו מדברים על עיר פסטורלית, הממוקמת במרכז השרון, כך שהילדים יכולים ליהנות ממסגרות חינוך מצוינות עוד אתם גרים בסמוך למקומות העבודה שלכם, מה שיאפשר לכם להתפתח מקצועית בלי להזניח את החינוך של הילדים ואת היכולת שלהם ליהנות ממרחב ושקט בשנים החשובות בחייהם.

אמנם הרגולציה לא תמיד עושה חיים קלים ליזמי הבנייה, אבל ניתן למצוא כבר היום דירות ברעננה למכירה. השאלה היא כמובן איך בוחרים את הדירה הנכונה עבורכם. לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הבא.

דירות ברעננה למכירה יד ראשונה?

כמובן שזו לא בעיה לאתר דירות ברעננה למכירה יד שניה. ישראלים רבים אכן מוצאים את מקומם בשוק הדירות למכירה מיד שניה. לכך יש כמובן יתרונות המגולמים בעיקר במחיר. אלא שלא תמיד זה הפקטור היחיד המכתיב את איכות הנכס מה גם שלעיתים גם שאלת המחיר עומדת כאן למבחן.

דירות ברעננה למכירה יכולות להיות מיד ראשונה במחירים אטרקטיביים. איך אנחנו יודעים את זה? משום שאנחנו עוסקים בדיוק בזה. אנחנו ב- שגראוי ייזום ובניה עסוקים בחיבור שבין מחיר טוב לדירה שהיא החלום של כל זוג צעיר.

זכרו כי לדירה יד ראשונה יש כמובן את היתרון המשמעותי בכך שהתשתיות של אותה דירה אלו תשתיות חדשות שיאפשרו לכם לחיות שנים רבות בשקט. לא פעם, כאשר זוג צעיר רוכש דירה יד שניה הוא מגלה להפתעתו כי בפועל יש לעשות עבודות רבות על מנת להביא את הנכס למצב בו הוא בית החלומות אותו תמיד רציתם, כך שגם בהיבט הכלכלי לא בטוח שרכישה של דירה יד שנייה היא בהכרח האפשרות הזולה והמשתלמת יותר.

איך עושים בחירה נכונה

בחירה בין דירות ברעננה למכירה היא באמת בחירה לא קלה לכן עשינו עבורכם רשימה קצרה, מאין ‘צ’ק ליסט’ שיעזור לכם לבחור בתבונה.

  1. מפו את הצרכים שלכם ואת הצרכים העתידיים שלכםרכישה של דירה זה כמובן לא דבר אותו אנחנו עושים בכל יום. כך שגם אם בחרתם לגור ברעננה נניח והצלחתם לתחום את האזור הרלוונטי עדיין יש כמה פרמטרים אותם צריך לקחת בחשבון לאורך שנים. הרי אם אתם עכשיו זוג צעיר למשל זה לא אומר שלא תמצאו את המשפחה מתרחבת לאורך זמן מה שיעלה צרכים נוספים ומרחב נוח עבורכם ועבור הילדים. כך שתמיד שווה לא לראות את הדירה רק מתאימה לצרכים שלכם היום אלא לחשוב האם יש די מקום עבור הילדים בהמשך.
  2. אל תזלזלו בחברת הבניהזה כבר לא פעם אחת ולא פעמיים שישראלים וישראליות משקיעים את מיטב כספם בפרויקט ומגלים לצערם כי במהלך העבודה חברת הקבלן בה בחרו פשטה רגל. בחירה בין דירות ברעננה למכירה חייבת לקחת בחשבון את היכולת של הקבלן לעמוד בהתחייבויותיו לאורך הזמן.

מה עכשיו?

רוצים לגור ברעננה? מחפשים דירות ברעננה למכירה ? זה הזמן שלכם לפנות אלינו, כאן ב- שגראוי ייזום ובניה נעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך וניתן לכם הצצה לפרויקטים החדשים שלנו.

מאמר זה נכתב על ידי חברת בנייה והיזמות שגראוי ליבוביץ, אנו חברה קבלנית ויזמית המתמחה בפרויקטים בבניינים לשימור מחמיר ובבניית בנייני יוקרה עם מפרט אדריכלי וטכני גבוה. החברה בעלת ניסיון ביצועי בעשרות פרויקטים קבלניים.

נדל''ן