איך בוחרים אגרטלים מעוצבים לבית?

איך בוחרים אגרטלים מעוצבים לבית?

ל אדם משקיע לא מעט אהבה ומחשבה בתכנון הבית שלו. הוא בוחר את כל מה שקשור לריהוט ביתו, לסגנון העיצוב, לצבעים, לחומרי הגלם ועוד בצורה מוקפדת. הוא דואג לשלב בין הגוונים השונים והוא מקפיד להיות יצירתי על מנת שהבית שלו יהיה מעוצב בדיוק כפי שהוא שואף וחולם. חשוב מאוד לדעת כי עיצוב בית איננו בא לידי ביטוי רק בפרטים הגדולים כי אם גם בפרטים הקטנים ועל כן, אם חשבתם שאין להשקיע יותר מדי מחשבה בבחירת אגרטלים מעוצבים לביתכם, כדאי שתדעו שלאגרטלים מעין אלה יש אמירה עיצובית משמעותית ביותר בכל מקום שבו הם מצויים בבית.

כיצד תבחרו אגרטלים מעוצבים לביתכם?

על אף שהפרחים בתוך האגרטלים הם מרכז תשומת לב, חשוב שתזכרו כי האגרטל עצמו לא פחות חשוב והוא מאפשר להשלים את המראה המעוצב הכללי בכל חדר שבו הוא מוצב. ניתן למצוא כיום כמה סוגי אגרטלים והם:

אגרטל קלאסי שהחלק התחתון שלו רחב יחסית והוא נעשה צר יותר כלפי מילה. בדגמים מסוימים השפה שלו תתרחב מעט וזאת בכדי לאפשר מספיק מקום לפרחים. מדובר על האגרטל שמהווה את הבחירה הנכונה לכל אדם שלא באמת יודע איזה אגרטל לבחור לביתו. מדובר על אגרטל קלאסי שניתן למצוא במגוון סגנונות עיצוב שונים ועל כן, בחירת אגרטלים מעוצבים בדיוק בסגנון העיצוב המבוקש לכם, במראה הקלאסי, זוהי בחירה שיכולה להתאים ללא מעט בתים.

סוג נוסף של אגרטל הוא האגרטל המעוגל. מדובר על אגרטל הרלוונטי עבור בתים שבהם יש סלונים פינתיים, פינות אוכל שיש להם קווים ישרים וזוויתיים ועוד. ניתן למצוא מגוון רחב של מדפים עליהם ניתן להניח לקישוט אגרטלים מיוחדים עגולים שיכולים להתאים לבית שלכם. הם יוצרים מראה מודגש שבלתי אפשרי להתעלם ממנו. אגרטל מעין זה מכניס גם מעט רכות לחדר הסלון וכך הוא יוצר אווירה חמימה.

סוגי אגרטלים נוספים

סוגי אגרטלים מעוצבים נוספים שניתן למצוא כיום הם: אגרטל קוביה שבמבט ראשון אולי נראה קצת מוזר בשל הצורה המרובעת שלו שנראית קצת מנוגדת למראה הפרחים שבתוכו, אך לא פעם דווקא ההבדל ביניהם יכול ליצור מראה מסקרן ומעניין. אם החלטתם לבחור באגרטל הזה אתם יכולים למלא אותו באבנים צבעוניות ולבחור בפרחים משלימים על מנת ליצור בחדר שבו תציבו אותו מראה ייחודי וצבעוני.

סוג נוסף של אגרטל הוא האגרטל המאולתר. מדובר על אגרטל עשוי מכלי כלשהו שיש לכם בבית ולא ידעתם מה לעשות. ניתן ליצור מגוון אגרטלים מעוצבים מצנצנות שונות שיש לכם בביתכם ועוד. ניתן גם לרכוש כלים מיוחדים בחנויות השונות שלא בהכרח מהווים אגרטלים מלכתחילה, אך הם בהחלט יכולים להיות אגרטלים מעוצבים וייחודיים בביתכם.

כיצד תבחרו את סוג האגרטל המתאים לביתכם?

כדי לבחור מבין מגוון אגרטלים מעוצבים את האגרטלים המתאימים ביותר לביתכם, שימו דגש על פרמטרים כגון: עיצוב החלל ואופי החלל שבו אתם מעוניינים להציב את האגרטל, גודל החלל אל מול גודל האגרטל, הצבעוניות שלו ועוד. המטרה היא שהוא יתרום לעיצוב החדר ובד בבד ישתלב בו באופן הרמוני.

אם אתם מחפשים אגרטלים מעוצבים, מיוחדים ומרהיבים ביופיים עבור עיצוב ביתכם, צרו קשר עם מג’יק מומנטס.

עצת מומחה