איזה עגלה מומלץ לקנות לתינוק?

איזה עגלה מומלץ לקנות לתינוק?

הבאת תינוק חדש לעולם היא חוויה מרגשת אשר מלווה בהמון משימות קטנות וגדולות שיש לעשות טרם הלידה וכמובן שלאחריה. אחת מאלו היא כמובן קניית עגלת תינוק

עגלה לתינוק היא גם עגלה לאמא

שתי נקודות מוצא שחשוב לזכור כאשר קונים עגלה לתינוק היא שהעגלה היא לתינוק ושהעגלה גם לאמא. חשוב לדאוג שהעגלה תתאים לשני המישורים, גם תענה על הצרכים על התינוק בהתאם לגיל ולגודל שלו, אך לא פחות חשוב שיענה גם על הצורך של האמא. ישנן המון סוגים של עגלות אשר עונות על מטרות שונות כדוגמת עגלה עם גלגלים לשטח או דווקא מתאים יותר לטיולים קצרים לקניון וחזרה או עגלת תאומים למי שילדה תאומיקס. מומלץ לבחור עגלה שתענה על הצרכים הללו כדי שלא תהיה עול.

עגלה מתכווננת

הבאת ילד לעולם דורשת לבצע הרבה קניות ועל כן, למי שזה תואם את היכולות והרצונות, כדאי לקנות עגלה אשר תשלב כמה מצבים בתוכה על ידי כיוונון. לדוגמא, עגלה אשר מתקפלת היא משמעותית נוחה יותר מבחינה פרקטית מכיוון שמאפשרת הובלה באוטו והכנסה לכל מיני מקומות. אופציה יעילה נוספת היא אפשרות לניתוק של האמבטיה (נשיאה) אשר מאפשרת גם להחזיק את התינוק בצורה אחרת ולהעבירו ממקום למקום מבלי להשתמש בגלגלים, לדוגמא בחיבור לרכב.

גודל וגיל

ישנו שוני גדול בין עגלות מבחינת הצבע, הצורה ואפילו העיטורים, אך מאפיינים שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר בוחרים עגלה הוא הגודל שלה וגם הגילאים אליהם היא מתאימה. עגלות רחבות יכולות להיות נוחות יותר ומאפשרות יותר מקום לאחסון למוצרי צריכה לתינוק, אך יכולות להיות מעמסה רצינית במקומות מסוימים. מבחינת הגיל, די מובן מאליו שצריך לקנות עגלה שתתאים לגיל התינוק, אך כאן כדאי לבחור בעגלה ורסטילית שתישאר אתכם לאורך זמן.

בחירת עגלה כדאי שתהיה בכזאת שהיא כמה שיותר פרקטית, מאפשרת להשתמש בה בכל מיני מצבים וכמובן גם מתקפלת למקרה ויהיה צורך להעביר אותה ממקום למקום. אף אחד לא מצפה ממך להבין ישר מה הדבר הנכון ובשביל זה מורד גיליס כאן להציע מגוון של מוצרים ומותגים כגון עגלת ספורט ליין או סייבקס מיוס וסיוע לבחור את העגלה שתהיה הכי טובה לך ולתינוק שלך: 089221664

צרכנות