אוניברסיטת אריאל-512 סטודנטים יקבלו מלגה מארגון ידידי צה”ל

אוניברסיטת אריאל-512 סטודנטים יקבלו מלגה מארגון ידידי צה”ל

השבוע התקיים הכנס השנתי של IMPACT! באוניברסיטת אריאל. פרופ’ שמואל שחם, דיקאן הסטודנטים באוניברסיטת אריאל: “תמיד מרגש לראות את מספר הסטודנטים שנהנים ולומדים באוניברסיטה על מלגתIMPACT!  כולנו באוניברסיטה מאוד מעריכים את התרומה שלכם למדינה.”.

חנן צוריאלי, סטודנט שנה ג’ לכלכלה ופסיכולוגיה באוניברסיטת אריאל מובן לאם הסובלת מ- 150% נכות ומסתייעת במטפלת סיעודית נבחר לאחרונה לייצג את מלגאי IMPACT! בכנס השנתי של ארגון FIDF בניו יורק בשבוע הבא.

“כבוד גדול לי לייצג את מלגאי IMPACT! באירוע מרכזי ומשמעותי כל כך. במהלך הכנס אפגוש תורמים רבים של הארגון ואוכל להודות בפניהם על ההזדמנויות שהם מעניקים למשוחררים צעירים להתחיל את החיים, להצטיין בתואר ולהתקדם הלאה במשק הישראלי.”אמר צוריאלי.

כנס מלגות.צילום אוניברסיטת אריאל
כנס מלגות.צילום אוניברסיטת אריאל

השבוע התקיים הכנס השנתי של IMPACT! באוניברסיטת אריאל. במהלך הכנס, הציגה גב’ אורנה פסח, מנהלת תכנית IMPACT! של FIDF את ההישגים הרבים של התוכנית הן בתרומה למלגאים, והן בתרומה לחברה דרך תכנית ההתנדבות של מלגאי IMPACT!. “אתם מצטיינים בשירות, מצטיינים בלימודים, מצטיינים בהתנדבות, בכל מקום אליו אתם מגיעים אתם ראש החץ”.

במהלך הכנס, נשא ברכות פרופ’ שמואל שחם, דיקאן הסטודנטים באוניברסיטת אריאל: “תמיד מרגש לראות את מספר הסטודנטים שנהנים ולומדים באוניברסיטה על מלגתIMPACT! , כולנו באוניברסיטה מאוד מעריכים את התרומה שלכם למדינה.”.

השנה תהיה זו השנה השישית ברציפות בה זוכה אוניברסיטת אריאל להיות המוסד האקדמי בעל מספר המלגאים הגדול ביותר של מלגת IMPACT! של FIDF. השנה, מעניק הארגון כ-3,600 מלגות IMPACT! לסטודנטים מרחבי הארץ, מתוכם לומדים באוניברסיטת אריאל 512 סטודנטים, כ-14% מכלל הסטודנטים הזכאים למלגה בכ-90 מוסדות לימוד ברחבי הארץ.

IMPACT!, תכנית המלגות של ארגון ידידי צה”ל בארה”ב  נוסדה בשנת 2002, במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה וביטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה”ל, לוחמים ותומכי לחימה, ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. כל מלגאי ממומן ע”י תורם אישי המלווה אותו לאורך כל

 

חדשות שומרון