אוניברסיטת אריאל חוגגת עם הכנסת ביום הולדתה

אוניברסיטת אריאל חוגגת עם הכנסת ביום הולדתה

במסגרת אירועי חגיגות יום ההולדת לכנסת וציון יובל למשכן הכנסת, התקיימה פעילות “בית פתוח” במהלכה הגיעו מבקרים רבים לכנסת והשתתפו במגוון רחב של פעילויות.

בין שאר האירועים, התקיים פרויקט “דיבייט בכנסת” במהלכו השתתפו סטודנטים ובני נוער אשר התדיינו במספר סבבים על נושאים שונים. את משתתפי הדיבייט שהתארגנו על ידי ארגון מודל האו”ם הישראלי (IMUNA) אימן והכין למשימה שי ספיר, יו”ר מודל האו”ם של אוניברסיטת אריאל וסטודנט באוניברסיטה, אשר נבחר ע”י הארגון הארצי לנהל את הפרויקט ולהכין את הקבוצות לדיונים במהלך היום.

הדיונים התנהלו במגוון נושאים אקטואליים כגון: ייצוג נשים בכנסת, שימוש בטאבלטים בבתי ספר, נישואים אזרחיים וכן הלאה. את הדיונים השונים ניהלו חברי הכנסת כאשר בסיומו של כל דיון מבקרי משכן הכנסת שהאזינו לדיונים הצביעו “בעד” או “נגד” ובכך קבעו את הקבוצה המנצחת.

נבחרת דיבייט של אוניברסיטת אריאל צילום באדיבות אוניברסיטת אריאל
נבחרת דיבייט של אוניברסיטת אריאל צילום באדיבות אוניברסיטת אריאל

שי ספיר, יו”ר מודל האו”ם באוניברסיטת אריאל ומארגן הפרויקט “דיבייט בכנסת”: “לכבוד הוא לי להוביל פרויקט מארגון מודל האו”ם הארצי בשיתוף עם כנסת ישראל. לאחר 2 סבבי מיונים בחרנו את הדוברים הטובים ביותר לדיבייטים (עדי כהן, דביר ספינקה, לינוי גרינשטיין וגבריאל בן חיים). אני רוצה להודות לחברי הכנסת יואל חסון ומירב בן ארי על שניהלו את הדיבייטים, לקהל הנפלא שבחר בנו כמנצחים, ולכל אלו שלקחו חלק בפרויקט. תודה מיוחדת לפרופסור אלכסנדר בליי וד”ר רונן כהן אשר תומכים ללא הרף בפרויקט המודל באוניברסיטה, ולגברת דניאל חזונוביץ’ נשיאת IMUNA אשר סייעה בהכנת הפרויקט”.

חדשות שומרון