אבי דיכטר בגוש עציון: עדיף אלף אמהות של מחבלי שבוכות בשביל שאמא אחת אצלנו לא תבכה

אבי דיכטר בגוש עציון: עדיף אלף אמהות של מחבלי שבוכות בשביל שאמא אחת אצלנו לא תבכה

“עדיף אלף אמהות של מחבלים שבוכות בשביל שאמא אחת אצלנו לא תבכה”. כך אמר ראש השב”כ לשעבר ח”כ אבי דיכטר במהלך סיור בגוש עציון והתייחס ברמיזה לפרשת רזי ברקאי.

דיכטר שסייר עם ראש המועצה דוידי פרל אמר כי “אפילו הפלסטינים מבינים שעל גוש עציון אין ויכוח. בפגישות הרבות שלי בכל העולם זה תמיד היה ברור.”

הוא הוסיף ואמר כי הוא “מסרב להגרר לטקטיקה, והדגיש שאסור לאבד את היעד את האסטרטגיה. צריך לפעול ולהגיע לפתרון.”“זה לא מציאותי לחשוב שאפשר לתת אזרחות לכל הפלסטינים. אנחנו לקראת איזון בין האוכלוסיות הנמצאות בין הירדן לים. צריך לקחת בחשבון שבשנה זו לראשונה יש יותר פלסטינים בישראל מאשר בפזורה”.

אבי דיכטר ודוידי פרל צילום דוברות מועצת  גוש עציון
אבי דיכטר ודוידי פרל צילום דוברות מועצת גוש עציון

“חשוב להלחם במצב הנוכחי בו יש בשטח שלוש ישויות שונות, ישראל, הרשות ועזה. זאת תהיה טעות חמורה לבודד את איו”ש מעזה, לצערי בשמאל לא מבינים את הסכנה ומחפשים בזה דרך קלה, אנחנו לא קובעים מול מי לעבוד. אי אפשר לייצר בשבילם את ההנהגה לפי הנוחות שלנו.”

“לא צריך לחכות לזמנים קשים בשביל לנקוט בצעדים קשים. אני לא נבהל מליצור קשיים לאוכלוסייה הפלסטינית. אלף אמהות של מחבלים יבכו בשביל שאמא אחת אצלנו לא תבכה.” הוסיף דיכטר.הוא סיים ואמר כי “יותר מידי עושים אצלנו את החשבונות של הפלסטינים ופחות עושים את מה שנכון לנו.”

דוידי פרל ראש מועצת גוש עציון הודה לדיכטר על הביקור וביקש ממנו לסייע ככל הניתן בקידום צעדים ממשלתיים לחיזוק החוסן וחיזוק העסקים בגוש עציון. הוא הדגיש ואמר כי “תושבי הגוש מפגינים עוצמה בלתי רגילה, אך הממשלה נדרשת בימים אלו להושיט יד ולסייע ולא להמתין שהמצב הקשה יהיה קשה עוד יותר”

חדשות גוש עציון והר חברון