סוגי דיו למדפסות של החברות המובילות

סוגי דיו למדפסות של החברות המובילות

מחפשים ראשי דיו במחיר משתלם המתאימים למדפסת בעסק או בבית? האם יש לכם מדפסת מתוצרת אחד המותגים המובילים ואתם מעוניינים לרכוש ראש דיו מקורי או תואם במחיר משתלם?

רבים מדפיסים מסמכים שונים באמצעות מדפסת הזרקת דיו, בדרך כלל במדפסת איכותית של אחד המותגים המובילים כמו אפסון, HP, קנון, לקסמרק וברדר. מדפסת הזרקת דיו מבוססת על טכנולוגיית הדפסה מתקדמת הכוללת סדרה של מזרקים קטנים שתפקידם להתיז את טיפות הדיו לנייר העובר מתחת לראש הדיו של המדפסת.

לכל מדפסת יש ראש דיו ייעודי עם כמות ידועה מראש של דיו שחור או צבעוני, ברוב המדפסות המודרניות יש שני ראשים, ראש שחור וראש צבעוני, יש מדפסות בהם יש 3 ראשי דיו צבעוניים וראש שחור. בגלל העלויות הגבוהות של ראשי הדיו המקוריים החלו יצרנים שונים בארץ ובעולם להציע ראשי דיו תואמים שאינם נופלים באיכותם מהדיו המקורי, כל עוד רוכשים את הדיו מחברה מוכרת ואמינה.  

ראשי דיו פופולריים למדפסות של החברות המובילות בעולם

בתחום הדיו למדפסות ניתן למצוא שלושה ראשי דיו עיקריים – ראש דיו מקורי מתוצרת המותג, ראשי דיו תואמים ומילויים לראשי דיו. כיום, כמעט ולא משתמשים במילויים של ראשי הדיו בגלל הלכלוך והכתמים שנוצרים בעת המילוי והאיכות הפחות טובה, במיוחד כשאפשר לרכוש ראשי דיו תואמים בעלות כמעט זהה ולקבל מוצר איכותי המגיע באריזה סגורה ובגודל המתאים למדפסת.

חברה מובילה ואמינה לפתרונות הדפסה מתקדמים מייבאת ומשווקת מגוון ראשי דיו למדפסות המובילות, וניתן לרכוש באתר את הדיו המקורי או התואם לפי דגם וסוג המדפסת. ראשי הדיו הפופולריים ביותר בישראל הם:

ראש דיו למדפסת HP

המותג הבינלאומי HP מייצר ומשווק מגוון מדפסות מתקדמות טכנולוגית, ניתן להזמין ראש דיו מקורי לכל הסוגים של מדפסת HP, וכדי לחסוך עלויות כדאי להזמין סט של דיו שחור ודיו צבעוני בהנחה ובעלות של 180 ₪ בלבד, בהתאם לדגם המדפסת. ראש דיו שחור למדפסת HP דגם XL953 מתאים להדפסת 2,000 דפים בכיסוי של 5% לשחור ולכ-1,600 דפים בהדפסה צבעונית ובכיסוי של 5% לכל צבע.

ראש דיו למדפסת ברדר

ניתן לרכוש דיו מקורי או תואם למדפסת ברדר, חשוב לבחור את הדגם הנכון בהתאמה לסוג המדפסת הביתית או המשרדית, המחיר של ראש שחור תואם הוא החל מ-49 ₪ לעומת המחיר של ראש דיו שחור ומקורי למדפסת ברדר שעומד על 109 ₪ לדגמים הפשוטים ו-189 ₪ ומעלה לדגמים המתקדמים יותר.  

ראש דיו תואם קנון

קנון מייצרת מגוון דגמים איכותיים של מדפסות, המחיר של הדיו המקורי למדפסת קנון רגילה הוא החל מ-139 ₪. העלות של ראש תואם למדפסת דיו מתוצרת קנון הוא החל מ-39 ₪.

איך ממלאים את ראשי הדיו של המדפסות המובילות?

יש ערכות מיוחדות למילוי ראשי דיו של רוב סוגי ודגמי המדפסות המובילות, המחיר של ראש דיו תואם לא יקר בהרבה והמוצר איכותי יותר, לכן כיום כולם בוחרים בראשי הדיו התואמים או המקוריים. ההתקנה של ראש תואם למדפסת היא בדיוק כמו התקנת ראש דיו מקורי.

לסוגי דיו למדפסת לחץ כאן

צרכנות