נפטר שלישי בשומרון מקורונה – נהג ההסעות של תלמידי השומרון

נפטר שלישי בשומרון מקורונה – נהג ההסעות של תלמידי השומרון

בערב ראש השנה הלך לעולמו אבי וויצמן מהישוב שקד שבשומרון. אבי פרש רק לפני 3 שנים ונפטר בירושלים, סמוך לילדיו, בערב ראש השנה כתוצאה ממחלת הקורונה. ראש מועצת שומרון: “הלב כואב. היה ממקימי הישוב שקד”

אבי היה ממקימי הישוב שקד, ונהג הסעות התלמידים בחברה לפיתוח השומרון. הוא פרש מעבודתו רק לפני 3 שנים, לאחר מעל 30 שנות עבודה כנהג הסעות, ולא הספיק להנות משנות פרישתו.

“הקורונה הכתה שוב והפעם בתושב צפון השומרון, שהיה ממקימי הישוב שקד” אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון “עובד מסור של החברה לפיתוח השומרון, הסיע בשנים הקשות של האינתיפאדה במסירות נפש את התלמידים, אהוב על ילדי שקד אותם הסיע במשך שנים למסגרות. המועצה האזורית שומרון מרכינה ראש עם לכתו של אחד מראשוניה, מהמחלה הארורה המסרבת להרפות מהעולם ומהארץ ומפילה חללים רבים”.

אבי הוא הנפטר השלישי מנגיף הקורונה במועצה האזורית שומרון. לפני כשבוע נפטרה סוזי (דבורה) לפקיפקר תושבת שערי תקווה ומספר חודשים קודם לכן נפטרה תמר מטרני מהישוב ברקן שבשומרון.

אבי וויצמן. צילום: באדיבות המשפחה

יו”ר הישוב שקד אבישי שפיר ספד לו ואמר: “הישוב שקד מביע צער עמוק על אובדן כה משמעותי של אחד מעמודי התווך של הישוב”.

מנכ”ל החברה לפיתוח השומרון רובי טלמן: “אבי ויצמן ז”ל היה מראשוני העובדים בחברה לפתוח שומרון, עבד בחברה כ 30 שנים שימש כנהג הסעות תלמידים וכמנהל אזור צפון השומרון בחברה. אהב מאוד את עבודתו ואת ילדי צפון השומרון. אנו כואבים את לכתו בטרם עת. יהי זכרו ברוך”.

אבי הובא למנוחות אמש בבית העלמין בשקד. בטקס צנוע על פי מגבלות משרד הבריאות בשל נגיף הקורונה

חדשות שומרון כתבה ראשית