ניקיון בתים חדשים לקראת מעבר דירה – מה זה כולל וכמה זה עולה?

ניקיון בתים חדשים לקראת מעבר דירה – מה זה כולל וכמה זה עולה?

מחפשים חברת ניקיון בתים המציעה שירות מקצועי ואיכותי במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס? האם מחיר ניקיון בתים כולל פוליש? מה כוללת חבילת ניקיון בתים וכיצד אפשר להוזיל עלויות? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

חברת ניקיון בתים מציעה שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, שירותי הניקיון מותאמים לצרכי הלקוח ולמאפייני הנכס (בית, משרד, דירה, אולם תצוגה וכו’). יש מאות חברות ניקיון ברחבי הארץ, חלקן מציעות שירות בפריסה ארצית רחבה, ומומלץ לבחור חברה באזור המגורים כדי להוזיל עלויות.

כדי לבחור חברת ניקיון בתים באזור המגורים שלכם כדאי קודם כל לבקש המלצות על חברה איכותית ואמינה מחברים, משכנים, מקרובי משפחה ומקולגות בעבודה. כמו כן, בעידן האינטרנט המהיר קל לחפש חברות ניקיון מומלצות ואפשר לקרוא עליהן חוות דעת מגולשים ולהסתמך על חוכמת ההמונים.

חבילת ניקיון בהתאמה אישית

לאחר סקר שוק והשוואה מחירים קל יותר לבחור חברת ניקיון מקצועית ואיכותית. חברת ניקיון מציעה מספר חבילות שירות, ניתן לבחור חבילה קיימת או להתייעץ עם נציגי השירות של חברת הניקיון כדי להרכיב חבילה מותאמת אישית.

צילום: יח”צ

חבילת ניקיון בסיסית כוללת את השירותים הבאים:

  • ניקוי יסודי של הבית, הדירה או המשרד, ללא עוזרות, על בסיס חד פעמי או קבוע.
  • ניקוי בתים אחרי שריפה או שיטפון.
  • ניקוי דירות ובתים לפני מעבר.
  • ניקוי דירת חדשות
  • ניקוי שטיחים וריפודים.
  • ניקוי חדרי מדרגות.
  • ניקוי משרדים, מוסדות ומבני ציבור ומסחר.
  • שירותי פוליש לניקוי ולהברקת רצפות.
  • ליטוש וחידוש מרצפות.

ניקיון בתים ודירות החל מ-650 ₪

לכל חברת ניקיון בתים יש מחירון משלה, טווח המחירים בשוק רחב ומגוון לכן מומלץ לעשות סקר שוק מקיף ולהשוות הצעות מלפחות 3 או 4 חברות ניקיון. חברה מקצועית וותיקה לניקיון בתים מציעה מחיר אטרקטיבי החל מ-650 ₪, המחיר לא כולל פוליש. המחיר לפוליש בדירה בת 3 חדרים ומעלה הוא החל מ-7 ₪ למ”ר.

חבילת הניקיון כוללת שאיבת אבק בכל הבית, קרצוף וניקוי משטחים במטבח ובחדרי אמבטיה ושירותים, ניקוי חלונות ותריסים, ניקוי ארונות, הסרת כתמים, ניקוי וקרצוף אריחי חיפוי בכל הבית, ניקוי וחיטוי כלים סניטריים, שטיפת רצפות ובהתאם לצורך פוליש.

אפשר לשדרג את חבילת הניקיון ולהוסיף שירותים נלווים כמו ניקוי והסרת כתמים מריפודים, ניקוי שטיחים ורהיטים, ניקוי יסודי של שטיח מקיר לקיר, ניקוי מזרנים ועוד. כמו כן, חברת ניקיון בתים מתמחה בשירותי פוליש ומציעה הברקה קריסטלית, פוליש וקס, פוליש אקריל, ליטוש וחידוש מרצפות ומגוון שירותים נוספים.

המאמר בחסות חברת הבית המבריק – חברת ניקיון בתים

צרכנות