מאות בהכנסת ספר תורה לזכר החייל אריאל צפריר

מאות בהכנסת ספר תורה לזכר החייל אריאל צפריר

בישוב ברקן שבשומרון התקיימה הכנסת ספר תורה לזכר החייל שנפטר לפני כשנה. אמו ענת: “שמחה מהולה בעצב וגעגועים רבים”

מאות בני אדם השתתפו בהכנסת ספר תורה לזכרו של החייל אריאל צפריר, שנפטר ממכת חום במהלך מסיבה בה בילה עם חבריו לפני כשנה. ספר התורה המהודר הושג בתרומה עי ראש המועצה האזורית שומרון וידיד המשפחה יוסי דגן, מאת תורם שביקש להשאר בעילום שם.

הכנסת ספר התורה התקיימה בישוב ברקן שבשומרון בנוכחות מאות בני אדם בהם השתתפו כאמור ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מייסד ההתיישבות בשומרון וראש המועצה לשעבר בני קצובר, הרב מנדי כהן שליח חב”ד בברקן, הוריו של אריאל זכרונו לברכה ענת ואילן צפריר, וכן מאות מתושבי ברקן השומרון ואזרחים מרחבי הארץ. התהלוכה יצאה מבית משפחת צפריר בישוב ברקן ומשם במוזיקה וריקודים יחד עם דגלי ישראל הגיע לבית הכנסת בישוב.

אמו ענת צפריר אמרה: “אריאלי יקר ואהוב שלנו הכנסנו ספר תורה לעילוי נשמתך, האירוע היה מרגש, שמחה מהולה בעצב וגעגועים רבים. ילד שלנו אהוב כמה קשה בלעדייך
תודה ענקית ליוסי דגן היקר והאהוב שבזכות אהבתו ודאגתו נכתב הספר במיוחד בשבילך ילד שלנו מיוחד. עם ישראל היקר כמה אהבה אתם מעניקים לנו והתמיכה שלכם בהחלט מחזקת אותנו. תודה מכל הלב לכולם”

ראש המועצה יוסי דגן אמר: “אריאל היה רק בתחילת חייו, הבטחה גדולה להוריו ולשומרון כולו. כולנו כואבים עם המשפחה היקרה הזו, שהיא מעצמה של חסד, ענת אחראית על החסד והמתנדבים במועצה האזורית שומרון, והיא לבדה, ללא עמותה, ללא כוח אדם, רק עם לב ענק רכב קנגו, ומאות מתנדבים שהיא מפעילה בני נוער דתיים וחילונים מישובי השומרון, ובסיוע החברה לפיתוח השומרון שמשנעת את חבילות המזון – המועצה האזורית שומרון מחלקת באמצעותה מאות חבילות מזון כל חודש, עוזרת לאנשים בתרומות של רהיטים ותרומות כספיות” עוד סיפר דגן: “כשהסתיימה השבעה ענת נכנסה אלי למשרד בכתה איתי ואמרה לי שהיא ובעלה אילן החליטו לעשות יותר חסדים, וכי זו הדרך בה הם בחרו לחזור לחיים, אילן וענת מוסיפים אור וחסד בשומרון ובכל הארץ אני מאחל להם מעכשיו רק אושר שמחה בריאות להם ולכל המשפחה. עוד הוסיף דגן: “אני זכיתי להכיר את את אריאל מאז שהיה ילד הוא היה יהודי מלא אור ושמחה ולב טוב, הפסדנו אדם וילד יקר”.

חברה וקהילה חדשות שומרון