בשל הגשמים: תושבי מאחז מעוז צבי נצורים – בדרכם להפגין על תשתיות היישוב

בשל הגשמים: תושבי מאחז מעוז צבי נצורים – בדרכם להפגין על תשתיות היישוב

96 תושבי הישוב הצעיר מעוז צבי נצורים, מאחר וטרם אושרה הסדרה לישוב ונחל חדרה עלה על גדותיו וחסם את דרך הגישה היחיד לישוב. איילת השחר תושבת הישוב: “לא מבינה למה הילדים שלנו צריכים להיות בני ערובה במשחקים פוליטים של ראש ממשלה ושר בטחון” ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן מאוהל המחאה: “תעודת עניות לממשלה”.

96 בני אדם בהם כ 60 ילדים נצורים בישוב הצעיר מעוז צבי שבצפון השומרון. התושבים היו בדרכם להפגין מול ביתו של שר הבטחון בני גנץ בדרישה להסדרת הישוב, כאשר נוכחו לדעת כי נחל חדרה עלה על גדותיו והוא חוסם את דרך הגישה היחיד לישוב. העיכוב הגדול באישור הסדרת הישוב כפי שהובטח עי ראש הממשלה הביא לכך שבין השאר לא נסלל כביש בטחון לישוב ולא נסלל כביש מסודר לישוב כך שגשמים מביאים להצפת נחל חדרה וחסימת הגישה לישוב.

רבש”צ הישוב משה שניידר אומר בכעס: “זו חרפה, מפקירים כאן תושבים, גם בטחונית וגם בטיחותית, אנחנו כלואים כי אין לנו כביש גישה, 6 שנים שלא קיבלתי שכר כי הישוב שלנו לא מוסדר אז אני פועל בסמכות צבאית ללא תשלום. אנחנו שומרים על לב המדינה בגופנו, לא מגיע לנו תשתיות?”

כזכור יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שובת רעב מזה 6 ימים והעביר לשכתו למאהל המחאה של ההתיישבות הצעירה לפני 8 ימים בדרישה להסדיר את מעוז צבי יחד עם עוד 48 ישובים צעירים במדינת ישראל ולספק להם מים חשמל ותשתיות.

דגן אומר: “זה בידיים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העיניים נשואות אליך עכשיו. הודע על הסדרה מיידית עכשיו למען הילדים”.

איילת השחר דויטש אם ל 4 ילדים המתגוררת בישוב מעוז צבי: “היום נאלצתי לדחות ניתוח שהבת שלי בת 8 חודשים צריכה לעבור כי אנחנו נצורים כאן, לא ניתן להשיג אוכל לילדים. די להפוך את הילדים שלנו לבני ערובה במשחקים פוליטיים בין ראש הממשלה לשר הבטחון”.

המפעל הציוני