בר מצווה בכותל בזמנים מיוחדים

בר מצווה בכותל בזמנים מיוחדים

הכותל המערבי. צילום: כינור דוד

בימים אלו, כשכל העולם במשבר, אפשר לחשוב על זמנים שמחים יותר שבהם בנכם יחגוג בר מצווה בכותל.

תחשבו על עתיד טוב יותר

תחשבו על בנכם שיורד מהאוטובוס, ביחד עם משפחתו, ולהקת נגנים בכותל  מתחילה לנגן מוזיקה שמרקידה את כל האורחים, ביחד עם כל האנשים שמסביב. אלה יהיו ימים שבהם תיירים יצטרפו עליכם, ירקדו אתכם וישמחו את בנכם. בתוך תהלוכת הנגנים תהיה בובת חסיד שתקפץ ותשמח אתכם, זאת אטרקציה נהדרת. הנגנים שלנו מגיעים עם שופרות שקולם מרטיט את הסביבה ואת ליבם של אנשים. בסוף תהלוכת הנגנים, ליד הבידוק הביטחוני, אנו עורכים הפרחת בלונים. זה הזמן לבקש בקשות מהקב”ה, בין היתר שכולם יהיו בריאים ושלא יבואו עלינו צרות.

תמיד יש תקווה שיהיה טוב

המחשבה על בר מצווה בכותל של בנכם היא מחשבה שיכולה לעזור לכם לעבור את הזמנים הקשים שיש היום. תקווה בלב אדם היא רגש חזק שמוציא אנשים ממשברים קשים, גם שהסיום שלהם לא נראה באופק. זה הזמן להתחזק באמונה ולהבין שהכול מגיע עלינו מסיבה כלשהי, כך שהכול יעבור ונוכל לחזור לימים של שמחה. עלייה לתורה הוא טקס קדוש שהתרחש שנים רבות לפני הקורונה וימשיך להתקיים שנים רבות אחרי הקורונה, אתם תהיו האלה שלא יתנו לצרה לנצח את המסורת היהודית.

התפילות בכותל מוגבלות לעשרה מתפללים בלבד בכל מניין. צילום: כינור דוד

הלב שלנו תמיד  אתכם

אנו מתפללים כל יום לבריאות ושלום לעם ישראל. חשוב לנו שלעם שלנו יהיה כל טוב ושיוכל להמשיך לעשות אירועים בכותל המערבי. לא רק בר מצוות. אנו מתפללים שנחזור לערוך, בת מצוות, חתונות, חינות, חלאקות, בריתות ועוד. התפילה שלנו צריכה להצטרף לתפילה שלכם שיהיה לנו עתיד טוב יותר, שנצא מכל המשבר הזה. יש לנו אתר מצוין שאיתו תוכלו להעביר את הזמן בצפייה בסרטונים היפים וקריאה במאמרים המעניינים. אנחנו גם מבטיחים להיות לכם לאוזן קשבת, לא רק בענייני בר מצוות, אלא גם בענייני הלכה ודברים אחרים.

דברי החיזוק בנקודות

  • בימים אלה עדיף לחשוב על עתיד טוב יותר שבו תחגגו לבנכם בר מצווה בכותל.
  • המחשבה על חגיגת בר מצווה בכותל מעוררת תקווה בכולם, תאחזו בתקווה זו שתעזור לכם לעבור את הימים הקשים האלה.
  • הלב שלנו תמיד אתכם, אנו נשמח לסייע לכם בכל ייעוץ שהוא, לא רק בעיניי בר מצווה אלא גם בעיניי הלכה ודברים נוספים.
  • אנו מתפללים כל יום בעבור העם שלנו, שלכולם יהיה טוב ושיעברו המשבר במהרה.
  • אנחנו יודעים שיש אור בקצה המנהרה ושאנחנו נצא מחוזקים ורוחניים יותר מכל דבר שקורה לנו, גם אם זה דבר רע מאוד.
  • יש לנו אתר מצוין שיעביר לכם את הזמן עם מאמרים מעניינים וסרטונים יפים.

אנו מאחלים לעם ישראל הרבה בריאות ושידעו רק ימים טובים. כל שאלה שיש לכם, לא רק על בר מצווה בכותל, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולשאול כאן באתר של כינור דוד . תהיו בריאים, תשמרו על עצמכם ואנו נצא מהמשבר במהרה, אמן.

זה לא נעים לראות כותל סגור. צילום: כינור דוד
תיירות ונופש