יו”ר חדש לסניף הבית היהודי בבנימין

יו”ר חדש לסניף הבית היהודי בבנימין

ביום חמישי האחרון התכנסו בישוב נריה, שבעה עשר חברי סניף בנימין של הבית היהודי, לצורך חידוש פעילות הסניף. על הפרק עמדו בחירת יושב ראש חדש, הרמת כוסית לשנה החדשה והתארגנות לקראת הבחירות הארציות הצפויות בחודשים הקרובים. יו”ר הסניף הנבחר, עו”ד אבינעם גואלמן: “במאמץ משותף נוביל ונשפיע על עתידנו בבנימין ועתיד המדינה בכלל”

בתחילת הערב, ולאחר הכירות קצרה עם החברים החדשים שהתפקדו לסניף, נערכה הצבעה בין כל חברי הסיף ובה נבחר פה אחד ועל דעת כל חברי הסניף, עוה”ד אבינעם גואלמן, מייסד הסניף, אשר שימש כסגן יו”ר הסניף, מאז הקמתו.

בין חברי הסניף, שהגיעו היו ח”כ מרדכי יוגב, אהרון כריש, סמנכ”ל רשת אמית, עו”ד גל בביוףיעל בן ישר, המועמדת לראשות הישוב בית אל,הרב שי הירש ורעייתו, איתמר לוסטיג, ד”ר יעל אריאליקרן הראלמלי שטריגלר, אילנה דינר ועוד רבים אחרים.

חברי סניף בנימין של הבית היהודי. צילום: סניף הבית היהודי בבנימין

לאור רצון רב שגילו חברי הסניף בלקיחת חלק פעיל בפעילות, הוחלט כי בתום חג הסוכות, יערכו בחירות לקביעת שני סגני יו”ר הסניף, אחד ממערב בנימין ואחד ממזרח בנימין. עוד הוחלט כי אם לא תיבחר אישה מבין שני הסגנים, תתווסף סגנית נוספת אישה.

היו”ר הנכנס עו”ד גואלמן הודה לקודמו בתפקיד אלדד עוזרי, על פעילותו לטובת הסניף, ואמר לחברי הסניף: “עבודה רבה לפנינו ואני בטוח שיחד כל חברי הסניף, נדע במאמץ משותף להוביל את סניף בנימין קדימה ולהשפיע על עתידנו בבנימין ועתיד המדינה בכלל”

שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים אילת שקד ברכו על את חברי הסניף על בחירת יושב הראש החדש וחידוש הפעילות, ואחלו לחברי הסניף הצלחה רבה באתגרים העומדים לפתחם בשנים הבאות.

חדשות בנימין כתבה ראשית