יו”ר חברת החשמל סייר בקרני שומרון: “נערכים לגידול של 100,000 תושבים במרחב”

יו”ר חברת החשמל סייר בקרני שומרון: “נערכים לגידול של 100,000 תושבים במרחב”

יו”ר דירקטוריון חברת החשמל, אלוף (במיל.) יפתח רון-טל, סייר היום בקרני שומרון ונפגש עם ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב. בפגישה ציין רון-טל כי כמה מתחנות המשנה החדשות שצפויות לפעול בתקופה הקרובה יאפשרו פתרון של בעיית הפסקות החשמל החוזרות ונשנות ביישובים היהודיים בשומרון.

התחנות יאפשרו התקנת קווי מתח נפרדים מקווי המתח המשרתים יישובים פלסטיניים, שהגישה אליהם לצורך תחזוקה היא בעייתית מבחינה ביטחונית. “אני מעריך שבעתיד לא תהיינה בכלל הפסקות חשמל באזור”, אמר.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

רון-טל הודיע עוד כי חברת החשמל תפרסם תכנית אב לפיתוח משק החשמל ביהודה ובשומרון, תוך שימת לב לגידול המשמעותי בכמות האוכלוסיה המתגוררת באזור. בין היתר ציין כי בעתיד יחוברו כל הבתים החדשים לתשתיות מונים חכמים שיאפשרו ניתוח צריכת החשמל לצורך חיסכון באנרגיה. “חשוב שחברת החשמל תהיה מאיץ התפתחות של האזור, בתחום הולכת החשמל תהיה התפתחות משמעותית, בייחוד לנוכח תנופת הפיתוח שלכם”.

יגאל להב: “שמחנו לארח היום בקרני שומרון את יו”ר חברת החשמל, אלוף (במיל.) יפתח רון-טל, את המנהלים הבכירים במחוז ירושלים ואת מאיר ברשן, מנהל מרחב שומרון בחברת החשמל וחבר אמיתי של קרני שומרון. בדיון עלו נושאים שונים לשיפור מערך החשמל. אנו מעריכים את הנכונות של חברת החשמל לפתרון בעיית הפסקות החשמל ומקווים שעם התחלת פעולת תחנת המשנה יופסקו הפסקות החשמל הטורדניות. בסיור שנערך בשכונות נופי בניה ואלוני שילה ניתן היה להבין את הצורך המשמעותי בשיפור תשתיות החשמל במרחב של קרני שומרון וסביבותיה, האמור להכיל בעתיד עוד 100,000 תושבים.

יו”ר דירקטוריון חברת החשמל, אלוף (במיל.) יפתח רון-טל, עם ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב. צילום: איציק וולף

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

חדשות שומרון כתבה ראשית