בנצי להבה גופשטיין

בנצי להבה גופשטיין

בנצי גופשטיין  פעיל ימין רדיקלי בישראל ומייסד ארגון להב”ה. מסביר למה בכלל להציל יהודיות מערבים. לא מוכן לחבור לבית היהודי, רוצה לאכול עם רבי עקיבא ואם לא הבנתם עד עכשיו הוא שונא ערבים. 

 בנצי גופשטיין נולד וגדל בבני ברק ילד תמים ורך שבגיל 14 החל להתעניין בדרכו של הרכב כהנא . הוא למד בישיבה בכפר גנים , ושם הרבנים לא בדיוק היו בעד, מה שעוד יותר “הדליק” את בנצי.” ככל שהתשובות שקיבלתי היו נגד זה הביא אותי יותר ויותר לחקור את הנושא ולבדוק והגעתי למסקנה שהרב כהנא צודק, באותה תקופה הרב כהנא היה בכנסת וראיתי מודעה בפרדס כץ הקוראת להצטרף לנוער כך, הצטרפתי, ולאחר מכן הצטרפתי להקמת ישיבת הרעיון היהודי של הרב כהנא”  ומאז ועד היום וכנראה עד בכלל, בנצי גופשטיין הולך, פועל ונושם בדרכו של הרב כהנא ז”ל.   

לגרש את האויבים. צילום באדיבות בנצי גופשטיין

הפעילות של בנצי גובה מחיר לא קטן, הוא פוטר מלא מעט עבודות בגלל דעותיו ופעילותו, כיום הוא מתפרנס בעיקר מעמותות שהוא עובד בהם.

גופשטיין נשוי לענת, שאותה הכיר בפעילות משותפת בנושא הר הבית, יש להם 8 ילדים ב”ה וכיום היא  שותפה מלאה בכל הפעולות של להבה בהצלת בנות ישראל.

בוא נדבר על להב”ה– למה להשקיע מאמץ כוח כסף , לסכן חיים , בשביל להציל בנות שהלכו מבחירה להיות עם ערבים?
“התשובה היא פשוטה, מה הייתם אתם עושים אם היה מדובר בבת שלכם, וזה קורה בכל המגזרים ובכל היישובים, אנחנו מתייחסים לכל אחת כאילו היא הבת שלנו ופותחים לה את הדלת כשהיא רוצה לחזור בתשובה, ומנסים לשכנע אותה אם היא עדין לא רוצה. לאחר שאני רואה את הבנות שחזרו ואת הילדים שלהן אני מלא גאווה שהצלחנו ולא מתחרט לרגע. כל בת אנחנו מצילים היא עולם ומלואו.”

אין ערכים יותר בהולים לעסוק בהם?
“אכן יש עוד דברים חשובים ובארגון להבה אנחנו פועלים בעוד מישורים, אבל כאן מדובר על מלחמה שאני קורא לה “האינתפאדה השקטה” לא מדובר רק בניצול של בנות תמימות ומסכנות אלא חלק מהמאבק הלאומי של הערבים כנגד עם ישראל, הרב כהנא קרא לזה טרור לאומיני מידי יום אנחנו שומעים על “צעירים” שפוגעים בבנות ישראל. הם לא עושים את זה לצעירות בכפר אלא דווקא ליהודיות. לצערינו שאר הארגונים עוסקים במקרה הטוב רק בבנות שרוצות לצאת אנחנו מנסים להקדים תרופה למכה ולהגיע לאותן בנות לפני ולהסביר לעם ישראל את הבעיה שבתופעה הזאת ועד כמה צריך הרחקה וזהירות.”

להבה. צילום באדיבות בנצי גופשטיין

מרכז ההתבוללת הוא בחו”ל…
“אכן בחול התופעה קשה מאוד ושם הפתרון היחיד לעלות לארץ ישראל וכך אני אומר לכל תושב חול אני רואה, אך לצערנו גם בארץ שלנו יש תופעה כזאת וזה דבר חמור מאוד. לא אשכח את האמא שישבה ובכתה אצלי שיש לה 7 בנות והיא עלתה מסוריה כדי שהבנות שלה לא יתבוללו וכאן בירושלים אחת הבנות הכירה ערבי ולצערי היא עדיין איתו.”

בנצי וחבריו מוגדרים בקרב הציבור כימניים קיצוניים וחלקם מתייחס אליהם כ”מסוכנים”, מאידך ואולי בעקבות כך בבחירות הם לא מצליחים לעבור את אחוז החסימה.

 הקיצוניות לא מביאה איתה חוסר פעילות פוליטית משמעותית?

“אני מודה אני קיצוני, קיצוני באהבת ישראל, ואני לא מוכן לוותר על אף חלק של ארץ ישראל או תורת ישראל, ואם זו קיצוניות אני קיצוני, המסר שלי לכולם אם זו האמת שלך לך איתה ואל תנסה לשנות אותה כדי שתתאים לציבור הרחב, אני מוכן שלא יהיה נציג שלנו בכנסת אבל אינני מוכן לשנות את האמת בשביל להיכנס לכנסת. היו הרבה רבים וטובים שלא היו עוברים את אחוז החסימה אבל אם הם לא היו לא היה עם יהודי, לדוגמא אברהם אבינו היה אחד מול כל העולם האם הוא היה עובר את אחוז החסימה או משה רבנו וכלב ויהושע ועוד רבים וטובים לאורך כל הדורות. כבר אמר יאיר שטרן הי”ד “האמת כבדה לכן נושאיה מעטים”

לא כדאי לחבור לבית היהודי , ולהתמתן קצת?
“אם נחבור לבית היהודי לא נהיה אמיתיים, אני לא רואה ערך בהתמתנות. אני מוכן לרוץ עם הרבה מפלגות כבלוק טכני לא כחלק”

עם מי אתה רואה שיתוף פעולה פוליטי?
“כל מפלגה שתהיה מוכנה לחבור אלינו כבלוק טכני בלי להשפיע על הדעות או המעשים שלנו”.

מה יגרום לך להפסיק בפעילות הלאומית ?
“משורה משחרר רק …”

מי לדעתך יהיה ראש הממשלה הבא? 

הר הבית יהיה בידנו. צילום באדיבות בנצי גופשטיין

“אני לא נביא, אבל אם לא ישתנה משהו קריטי או כתב אישום שוב ביבי יקח את השלטון כי האנשים חושבים שהוא ימין.”

איפה תיהיה בעוד  10 שנים?
“זה לא מעסיק אותי, אני דואג איך המדינה שלנו תראה עוד כמה שנים ואעשה הכל כדי שהיא תהיה מדינה יהודית אמיתית.”

ארוחת צהרים עם מי ואיפה?
“הייתי הולך עם רבי עקיבא שהיה מראשי המרד ש בר כוכבא להר הבית ומראה לו שגם אנחנו עדיין צוחקים ובוכים”

אם היית צריך לרדת לחו”ל לאיפה היית עובר?
“אני משתדל לא לצאת מהארץ אלא לצורך של הדברים שהתורה התירה. לרדת מהארץ לעולם לא.”

ספר תנ”ך אהוב?
“חגי – גם בתקופה שלו אנשים לא רצו את הר הבית והמקדש והוא ניסה לשכנע אותם”

משפט לאומה:
“אל תחכו למשיח עשו הכל על מנת להביא אותו”

שוטים:
תורה: אמת
ראש הממשלה: בן ארי
חיה: מעדיף על ארבע…
ערבי: אויב
ילדות: תמימות
אהבה: ענת אשתי
אדמה: אמא
יש”ע: נחלת אבותינו

כתבה ראשית