השר דרעי: ”תושבי יו”ש מגנים בגופם על מדינת ישראל”.

השר דרעי: ”תושבי יו”ש מגנים בגופם על מדינת ישראל”.

במפגש בין ראשי מועצת יש”ע וראשי רשויות מיו”ש לשר הפנים אריה דרעי נידונו סוגיות מוניציפליות כאשר השר דרעי התחייב לקדם הקמה והרחבה של שירותים עבור תושבי יהודה ושומרון.

אמש (ב’) נפגשו ראשי מועצת יש”ע עם שר הפנים, חבר הקבינט הביטחוני, ח”כ אריה דרעי, על מנת לדון איתו בנושאים הקשורים לרשויות בהתיישבות. בפגישה עלתה לדיון התמודדות הרשויות והממשלה מול גל הפיגועים ברחבי המדינה ובעיקר ביהודה ושומרון.

בפגישה השתתפו ראשי הרשויות: אבי רואה, בני כשריאל, אלי שבירו, דוידי פרל, יוחאי דמרי, אריה כהן, שלמה ללוש, עודד רביבי, מלאכי לוינגר, שי אלון, חן פליפוביץ, יגאל להב, אסף מינצר, אברהם בן יוסף, שלמה קטן, עזרא גרשי, יוסי אברהמי, שילה אדלר מנכ”ל מועצת יש”ע, שלמה וקנין קב,ט מועצת יש”ע, יגאל דילמוני סמנכ”ל מועצת יש”ע, זאב חבר (זמביש) מזכ”ל אמנה, ואבנר כהן מנהל מחוז יו”ש במשרד הפנים ונציגי המשרד.

השר דרעי ביוש.צילום דוברות מועצת יש''ע
השר דרעי ביוש.צילום דוברות מועצת יש”ע

בפגישה נדונו סוגיות מוניציפליות שונות הנוגעות לפעילות משרד הפנים, השר הבטיח לקדם נושאים שונים כמו הקמה או הרחבה של שירותי משרד הפנים לתושבים, סיוע להתיישבות להתמודד עם האירועים הביטחוניים, טיפול בוועדת גבולות ועוד.

אבי רואה יו”ר מועצת יש”ע אמר בסיום הישיבה: “אנו סומכים על צה”ל וכוחות הביטחון בפעילות לעצירת הטרור, התושבים חזקים והציבור ידע להתמודד עם האירועים. אולם התחושה היא שהממשלה לא משדרת חירום ופועלת להתרעת המחבלים. אנו מבקשים ממך להעביר לקבינט בקשה להפעיל כלים חמורים יותר כנגד הטרור וההסתה”.

השר דרעי ביקש לחזק את התושבים והרשויות ואמר למשתתפים: “תושבי יהודה ושומרון עומדים היום בחזיתה של מתקפת הטרור ומגנים בגופם על מדינת ישראל. עלינו לעשות כל שביכולתנו בכדי לעמוד לצדן של הרשויות היושבות ביו״ש, בכדי שיוכלו לסייע לתושביהם בתחומי הביטחון, התחבורה, החינוך, הבריאות והפנאי”.

חדשות שומרון