אביה של רותי פוגל הי”ד: “הנחמה  היא שבעקבות הרצח נבנו הרבה בתים ברוח ובמעשה”

אביה של רותי פוגל הי”ד: “הנחמה היא שבעקבות הרצח נבנו הרבה בתים ברוח ובמעשה”

במלואת 5 שנים לרצח בני משפחת פוגל התקיים ב’משכן אהוד’ שבאיתמר ערב לימוד לזכרם.אביה של רותי פוגל הי”ד: “הנחמה שלנו היא שבעקבות האירוע הנורא הזה נבנו הרבה בתים ברוח ובמעשה”.

5 שנים לרצח בני משפחת פוגל, התאספו אמש מאות חברים, בני משפחה ותושבי הישוב איתמר במשכן אהוד שבאיתמר ללימוד תורה לזכרם.באזכרה נכחו בין השאר: הבן: רועי פוגל שחגג לאחרונה בר מצווה , הוריה של רותי פוגל הי”ד, הוריו של אודי פוגל: חיים וצילה פוגל, אחיה של רותי ואחרים.

חיים פוגל אביו של אודי ספד להם ואמר: “אודי ורותי היו תמיד בשליחות. רצים ממקום למקום. מנצרים לאריאל ומאריאל לאיתמר. תמיד השתדלו לעשות הכל בצורה הטובה ביותר”.

הרב רונצקי נושא דברים באזכרה למשפחת פוגל צילום ישיבת איתמר
הרב רונצקי נושא דברים באזכרה למשפחת פוגל צילום ישיבת איתמר

הרב בן ישי אביה של רותי פוגל אמר באזכרה: “הנחמה שלנו, אם יכולה להיות כזו, היא שבעקבות הדבר הנורא הזה, נבנו הרבה בנינים ברוח ובמעשה. בכל רחבי הארץ, נקראו תינוקות על שמם של ילדינו היקרים: אודי רותי יואב אלעד והדס”.

הרב אביחי רונצקי ראש ישיבת איתמר סיפר על ההחלטה להקים את משכן אהוד על שם בני המשפחה מייד לאחר הרצח: “הרצח הנורא של בני משפחת פוגל הכה בנו בכל הכוח. 15 חברים מהישוב נרצחו במהלך השנים ולפתע המכה הנוספת והנוראה הזו. לא ידענו איך נעמוד בזה.  היה לנו חשש אמיתי שהישוב לא יעמוד במכה הזו, ההחלטה להקים את משכן אהוד התקבלה בזמן השבעה. כך שכבר בזמן השבעה שמעו בישוב את הטרקטורים עובדים. שמעו את קולה של התקווה של המשך החיים. בני משפחת פוגל היקרים תמיד יהיו חלק מאיתנו”

העבירו שיעורים במקום גם הרב חיים שחר והרב ציון טוויל.  ובני משפחה וחברים סיפרו על מידותיהם.היום (ד) תתקיים עלייה לקברם ואזכרה מרכזית באכסניית בית וגן בירושלים.

חדשות שומרון