הרס בגבעת נחלת צבי בבנימין| ח”כ לעתיד לימור הר מלך: “המשך מדיניותו הפושעת של בני גנץ”

הרס בגבעת נחלת צבי בבנימין| ח”כ לעתיד לימור הר מלך: “המשך מדיניותו הפושעת של בני גנץ”

פקחי המנהל האזרחי מלווים בכוחות מג”ב הגיעו הבוקר (חמישי) לגבעת נחלת צבי הסמוכה לישוב מכמש בבנימין, והרסו את בית הכנסת ומבנה המגורים שנבנו בגבעה. ההרס הבוקר הינו כבר ההרס החמישי מהקמת הגבעה לפני כחודש. “גנץ מנסה בשארית כוחותיו למגר את הגבעה שבולמת את ההשתלטות הערבית”

שבוע להשבעת הכנסת – הרס נוסף הבוקר בבנימין.
כוחות מג”ב ומנהל אזרחי פשטו הבוקר על גבעת נחלת צבי הסמוכה לישוב מכמש בבנימין, והחריבו את בית הכנסת ומבנה הבחורים שנבנו בגבעה.

ההרס הבוקר

באופן מקומם, הגיעו כוחות המג”ב למקום בהאמרים צה”ליים של גדוד החי”ר שמוצב בגזרה, כשנהגי הג’יפים הם לוחמי צה”ל שנשלחו לסייע במשימת ההרס.

ההרס הבוקר הינו ההרס החמישי במספר מאז הוקמה הגבעה לפני כחודש, זאת נוסף לפשיטות משטרתיות בהם הושחת ציוד אישי ואף נזרקו לרצפה ספרי קודש ותפילין באחת הפעמים על ידי שוטרי מג”ב.

פינוי הבוקר בגבעת נחלת צבי בבנימין

בגבעה מתחו ביקורת חריפה על ההרס: “הגבעה יושבת במיקום אסטרטגי ביותר שבולם את ההשתלטות הערבית המטורפת שמוביל הכפר מוכמס הסמוך. וילות, כבישים ומגרשים חדשים מוכשרים בכל יום בהרים מולנו, אך בהם לא נוגעים. כנראה שלגנץ היה כל כך חשוב בימי כהונתו האחרונים לנסות שוב לסלק את הגבעה, ולאפשר לרשות הפלסטינית לקבוע עובדות בשטח לטובת הקמת מדינה פלסטינית”.

ח”כ לעתיד לימור סון הר מלך, בתגובה להרס הבוקר בבנימין: ההרס הבוקר בגבעת נחלת צבי בבנימין הוא המשך מדיניותו הפושעת של בני גנץ.
בכפר מוכמס הסמוך הבניה הערבית משתוללת באין מפריע ועשרות וילות בלתי חוקית נבנו בו בשנים האחרונות, אך לגנץ היה חשוב הבוקר להרוס דווקא את הגבעה היהודית הקטנה שהוקמה כדי לבלום את ההשתלטות הערבית. בממשלה הקרובה נדאג לתקן את העוול הזה, ולהחזיר את מדינת ישראל לערכים של ציונות ואהבת הארץ עליהם הוקמה המדינה.

המפעל הציוני חדשות בנימין כתבה ראשית