אילו בעיות פותרת ביובית?

אילו בעיות פותרת ביובית?

לא רבים שמעו בחייהם על השירותים השונים שמציעה הביובית, אך בסבירות גדולה מאוד שרוב האנשים נהנו מהשירותים האלה, באמצעות שימוש במערכת ביוב תקינה ונקייה מתקלות.

הביובית היא למעשה משאית המכילה ומשנעת ציוד רב ומתוחכם לפתירת בעיות אינסטלציה וצנרת במערוכות ביוב גדולות. הביובית משמשת אותנו לפתירת תקלות שונות במערכות הביוב בצורה היעילה, הנקייה והמהירה ביותר. הביובית עצמה היא כלי מגוון מאוד, היכול לספק שירותים שונים, ולפתור בעיות שונות. נפרט את כל הבעיות שהביובית פותרת באמצעות הסבר על השירותים אלה, הכוללים בין היתר:

  • שטיפת קווי ביוב – במקרים רבים, הסתימה בביוב מורכבת מלכלוך ופסולת רבה שהצטברה בקווי הצנרת, ולא ממוקדת בנקודה ספציפית. במקרה כזה, הביובית משתמשת במערכת לשטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה, המוחדרת לקווי הצנרת. לחץ המים הגבוהה של המים הזורמים מפורר ומפרק את כל הגורמים לסתימה ושוטף אותם במורד הצנרת, כך שהסתימה נעלמת כלא הייתה מעולם.
  • שטיפת קווי ניקוז – גם קווי ניקוז, כמו קווי צנרת של ביוב, יכולים להיסתם ולהפסיק לפעול בצורה יעילה. במקרה של קוו ניקוז או מרזב שנסתמים, הביובית היא הפתרון המושלם. הביובית שוטפת את קווי הניקוז באמצעות לחץ מים גבוהה, ומנקה אותם כך שהסתימה נפתרת.
  • צילום קווי ביוב – במקרים רבים, נתקל בבעיה בצנרת שאנחנו לא מצלחים להבין מהו מקורה ואיפה היא בדיוק ממוקמת. בעיות אלו כוללות תקלות נפוצות מאוד כמו סתימה בביוב או פיצוץ מים. משום שכל מערכת הצינורות ממוקמת מתחת לאדמה, אין לנו סיכוי לראות ולהבין איפה בדיוק ממוקמת התקלה ומה המקור שלה. בדיוק עבור בעיות כאלו הביובית מצוידת בציוד לצילום קווי ביוב. הצילום מתבצע באמצעות מצלמה מתקדמת, המצוידת בסיב אופטי המסוגל להעביר שידור באיכות גבוהה במיוחד. המצלמה מוחדרת לקוו הביוב וניתן לשלוט בה כך שתספק לנו תמונה מלאה של מערכת הצינורות התקולה.
  • הסרת שורשים בביוב – אחת הבעיות המורכבות ביותר היא תקלה שמקורה בחדירה של שורשים למערכת הביוב. שורשים של עצים מחפשים מקום לצמוח, וחודרים לקווי הביוב, סודקים, שוברים וסותמים אותם. על מנת לפתור את הבעיה הביובית מחדירה מכשיר מיוחד המצויד בסכין מסתובבת החותכת את השורשים ופותחת את מערכת הצינורות.
  • שאיבת ביוב – הביובית מצוידת במכשיר שאיבה גדול ויעיל, המסוגל לשאוב באמצעות ואקום כמויות גדולות של נוזלים ופסולת. בשירותי השאיבה של הביובית משתמשים על מנת לפתוח סתימות מסוגים שונים במערכות ביוב. נוסף על כך, מערכת השאיבה מסייעת לנו גם בשאיבה של מים במקרה של הצפות במקלטים, מרתפים וכיוצא באלו, שאיבה של בורות ספיגה ועוד.
  • פינוי שפכים – אחת מהפונקציות החשובות של הביובית היא היכולת שלה לפנות כמויות גדולות של שפכים במקרה הצורך. יכולת זו עוזרת לנו במקרים בהם חשוב להמנע מחלחול של שפכים מסוכנים בכמות גדולה אל האדמה ואל מי התהום.

לחצו כאן על מנת לקבל שירותי שאיבת ביוב בפריסה ארצית מומלצים.

תחבורה ותשתיות