תעודת הוקרה להורים המלווים שהגנו על הילדים

תעודת הוקרה להורים המלווים שהגנו על הילדים

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודיע כי יעניק תעודות הוקרה להורים שהגנו בגופם על הילדים בטיול בר המצווה סמוך למגדלים. דגן דורש ממערכת הביטחון לפעול בנחישות נגד המחבלים מכפר קוצרא ולהעמיד אותם לדין

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הודיע כי יעניק תעודות הוקרה להורים המלווים שהגנו בגופם על כ 20 ילדים שיצאו לטיול לכבוד בר המצווה של אחד הילדים. טיול שכמעט הסתיים בלינץ עי מחבלים ערבים מהכפר קוצרא.

ראש מועצת שומרון עם שני ההורים המלווים בכניסה לתחנת המשטרה בחמישי בלילה. קרדיט: רועי חדי

לדבריו: “מדובר בגיבורים שצריך להוקיר. שהגנו בגופם על ילדים ועשו כל מה שנדרש כדי להחזיר אותם הביתה בשלום

דגן שליווה את ההורים לתחנת המשטרה ושהה איתם בבית החולים דורש להקים צוות חקירה מיוחד לתפיסת המחבלים מקוצרא שניסו לבצע לינץ בילדים. ומוסיף: “אני מצפה ממערכת הבטחון לפעול ביד קשה מול הפורעים הערבים שניסו לרצוח ילדים שכל בקשתם הייתה לטייל בארצם אני מצפה שינהגו בהם כפי שנוהגים ברוצחים”.

בתוך כך התמיכה בהורים המלווים נמשכת שר הבטחון אביגדור ליברמן צייץ וכתב בדף הפייסבוק שלו: “תודתי והוקרתי למלווה שהציל את המטיילים”. והוסיף: “שימוש בנשק להגנה עצמית הוא ערך מוסרי שהחוק במדינה דמוקרטית מגן עליו”

יו”ר הכנסת חכ יולי אדלשטיין כתב בדף הפייסבוק שלו: “שולח איחולי החלמה מהירה לשני המאבטחים שהגנו על הילדים בטיול ומחזק את ידיהם בפעולתם המהירה

שר החקלאות ח”כ אורי אריאל הודיע: ״ההורים שהגנו על חיי הילדים שניצלו מהלינץ הם גיבורים שראויים לכל שבח. הפורעים מהכפר קוסרא הידוע לשמצה ניסו לרצוח ילדים יהודיים, שכל עוונם היה שטיילו בשומרון.
צה”ל ומערכת הביטחון חייבים ללכוד כל פורע ולהביאו לדין וכמובן להשיב את הנשק והציוד באופן מיידי״

חדשות שומרון כתבה ראשית