שר הביטחון בסיור ביו”ש:”ההתיישבות משגשגת”.

שר הביטחון בסיור ביו”ש:”ההתיישבות משגשגת”.

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון סייר היום ביהודה ושומרון כאורחה של מועצת יש”ע ואורחם של ראשי הרשויות והמועצות באזור. במהלך ביקורו סייר שר הביטחון יעלון בקדומים, שם נפגש עם חברי ועדת הביטחון של מועצת יש”ע לשיחת עבודה, ודיבר בפני תלמידים ותלמידות ביישוב. לאחר מכן קיים שר הביטחון יעלון באריאל פגישת עבודה עם ראשי הרשויות והמועצות ביהודה ושומרון.

במהלך הסיור אמר שר הביטחון יעלון: “אני שמח להיות כאן ולראות את ההתפתחות של

שר הביטחון בשומרון.צילום מרים צחי
שר הביטחון בשומרון.צילום מרים צחיג

ההתיישבות. ההתיישבות משגשגת למרות הקשיים והאתגרים, שאסור לנו לזלזל בהם. העשייה של מועצת יש”ע והעשייה של ראשי המועצות והרשויות היא חשובה ופורייה. אנחנו מקדמים את נושא התשתיות ביהודה ושומרון, בין היתר בסלילת כבישים עוקפים שייטיבו עם כל מי שמתגורר באזור.

“ככל שנקדם מול הפלשתינים דברים באופן דו-צדדי, כן ייטב. גם הם יודעים שכדי לקבל משהו, זה צריך להיעשות מולנו ולא בכל מיני בימות בעולם. אין מנוס מקידום הדברים מלמטה למעלה. שיתופי פעולה בשטח של תעסוקה, תשתיות, חיזוק המשילות והתיאום הביטחוני – אלו ודברים אחרים מוכיחים את עצמם.

“המדיניות שנקטנו ועודנו נוקטים בגל הטרור הזה, של הפרדה בין הטרור לשאר האוכלוסייה, המשך התעסוקה של הפלשתינים בישראל ולא להטיל סגר – אלו הדברים שמסייעים לנו. מהלכים שאינם מהבטן אלא מהראש. ניהול אחראי של המצב. כך גם הפעילות השוטפת של צה”ל, שכוללת לא רק סיכול אלא גם הענקת ביטחון לתושבי ההתיישבות.

“אין לנו עדיין פרטים על הפיגוע אתמול בירושלים, אבל נעשית פעילות שיטתית ויומיומית של צה”ל והשב”כ לסכל פיגועים, גם מאורגנים וגם פיגועי בודדים. עם כל הקושי, שיכללנו את היכולת שלנו להגיע גם לחלק מהמפגעים הבודדים מבעוד מועד ולעצור אותם. זה לא אקראי”.

אבי רואה ראש מועצת בנימין ויו”ר מועצת ישע אמר:
“אני מחזק את ידי חיילי צהל ומפקדיו ואת מערכת הבטחון שפועלים למען בטחוננו. אני רוצה להודות לשר הבטחון ולצוותו על הסיוע בפיתוח התשתיות במרחב יהודה שומרון והבקעה המשרתות את כלל האוכלוסיה ישראלים ותושבי הרשות הפלסטינית כאחד”.

חננאל דורני, ראש מועצת קדומים ויו”ר וועדת הבטחון של מועצת ישע:
“זמן רב לא היה לנו שר כמו השר יעלון. תומך ההתיישבות מתוך אמונה, ואם יש לו אילוצים כאלו ואחרים צריך להסתכל על התמונה הכוללת. אנחנו מבקשים לחזק את ידיך”.

שילה אדלר, מנכ”ל מועצת יש”ע: “אנחנו מחזקים את ידיך ואת עשייתך בפיתוח ההתיישבות ובשמירה על הבטחון וגם על הסיורים הרבים בשטח ומפגשים בילתי אמצעיים עם התושבים וראשי הרשויות. “.

ראש מועצת מעלה אפרים, שלמה ללוש: “אני איתך, ומאמין בדרך שלך. ככה הדברים צריכים להיראות להיעשות”

חדשות שומרון