שומרון: בכיר בממשל הברזילאי הגיע לביקור

שומרון: בכיר בממשל הברזילאי הגיע לביקור

ראש רשות המיסים של ברזיל  פוש סימאו ג’וניור ערך סיור פרטי בשומרון. סימאו סיפר כי הסיור שינה לו את כל ההסתכלות על ההתיישבות. עו”ד נתי רום מייסד לב העולם : “סיורים ומפגשים אלו – זו התשובה לחרם ולbds  “

ביקור נדיר בשומרון מבכיר בממשל הברזילאי. ראש ראשות המיסים של ברזיל  פוש סימאו ג’וניור אשר שהה בימים האחרונים בישראל לראשונה ביקש ממארחיו לסייר בשומרון. סימאו שהה בישראל בביקור פרטי שלא במסגרת תפקידו.

מדובר בביקור נדיר שכן עד היום בכירים בממשל הברזילאי ובעלי תפקידים במדינה ראו בהתיישבות היהודית בשומרון כבלתי חוקית והתעלמו מקיומה.

צילום באדיבות: לב העולם

סימאו אשר מילא שורת תפקידים בכירים בברזיל בעשרות השנים האחרונות בניהם ראש רשות שדות התעופה וראש רשות המכס במדינה, סיפר כי הסיור בשומרון “שינה לו את כל ההסתכלות על הסוגיא”, לדבריו מה שרואים בעיניים שונה לגמרי מהדיווחים שמגיעים לעולם מהמתרחש באזור.

סימאו סייר באזור קדומים, שם קיבל סקירה על המצב הביטחוני באזור ועל ניסיונות הפיגועים אשר התרחשו לאחרונה בגיזרה. לאחר מכן המשיך לסייר בשומרון וערך תצפית על קבר יוסף מהר גריזים.

בסמוך להר ברכה במעיין עמשא פגש סימאו את עו”ד נתי רום מייסד ארגון לב העולם וקיבל סקירה על העסקים והיצרנים ביהודה ושומרון, ועל מלחמתם בחרם ובתנועת הBDS.

עו”ד רום סיפר לסימאו על מיזם לב העולם ועל חבילות המוצרים אשר נשלחות לכל העולם מהיצרנים ביו”ש. רום העניק לסימאו חבילה מוצרים מיהודה ושומרון, בה שמן זית מאחיה, שוקולד מהר חברון ומוצרים נוספים מיצרנים ביהודה ושומרון. סימאו הודה לרום והתרגש מאד לקבל את המוצרים.

“האויב הגדול ביותר של ההתיישבות בעולם זה הבורות וחוסר ההכרה של המצב בשטח”, אומר עו”ד רום “הדמוניזציה כלפי ישראל וכלפי ההתיישבות בעולם היא בלתי נתפסת, יש נתק בין המציאות בשטח לבין איך שאנו מוצגים בחו”ל, בנקודה הזו אנו רואים בדיוק את תפקידנו, להציג לעולם את האמת, להראות לעולם את המציאות בעיניים.”

רום סיפר על השינוי בדעת הקהל בעולם “אנו רואים בעין כיצד ההרצאות שלנו והמפגשים שלנו עם אנשים מכל העולם , כמו חבילות המוצרים ודפי ההסברה שאנו מצרפים אליהם ממש משנים מציאות, זו התשובה לBDS  זו התשובה לחרם. וזה מה שהופך את דעת הקהל העולמית, ומביא יותר ויותר מדינות ואזרחים מעולם לתמוך בישראל ובהתיישבות. אנו נמשיך במיזם לב העולם להביא לאנשים את האמת, להציג את ההיסטוריה ואת הקשר העמוק שלנו לארץ הזו לאדמה הטובה הזו.” הוסיף רום.

 

 

 

חדשות שומרון כתבה ראשית