שלמה נאמן נבחר לראש המועצה האזורית בגוש עציון

שלמה נאמן נבחר לראש המועצה האזורית בגוש עציון

נאמן גבר על מ”מ ראש המועצה משה סוויל עם 46.4 מקולות הבוחרים.
בבחירות מיוחדות לראשות המועצה האזורית גוש עציון אשר נערכו אתמול, יום שלישי,  י”ח בשבט תשע”ז, 14.2.17 נבחר מר שלמה נאמן, לראש המועצה האזורית גוש עציון, ברוב של 46.42% שהם 3,067 קולות.
תוצאות הבחירות:
נאמן שלמה  – 44.42% שהם 3,067 קולות
ברניקר משה  – 16.5% שהם 1,090 קולות
סיקוראל דוד חיים  – 0.42% שהם 28 קולות
סוויל משה יוסף  – 36.66% שהם 2,422 קולות
מס’ המצביעים בפועל 6,658 מתוך 13,357 בעלי זכות בחירה. אחוז ההצבעה הסופי: 49.85%.
סוויל התקשר לברך את נאמן על זכייתו.

 

חברי כנסת ואישי ציבור בירכו את המועמד הנבחר:

נאמן והשר אריאל. צילום: דוברות השר אריאל
שר החקלאות ויו׳׳ר מפלגת האיחוד הלאומי, אורי אריאל:
״אני מברך באופן אישי ובשם האיחוד הלאומי את חברנו שלמה נאמן על בחירתו הערב לתפקיד ראש מועצת גוש עציון. אני מכיר את שלמה שנים ויודע שהוא איש אמונה ומעשה עם ניסיון רחב ויכולת ביצועית מרשימה. שלמה מגשים היום את החלום היהודי והישראלי של עולה חדש שהקים בגוש עציון את ביתו. מרגע שעלה ארצה לא הפסיק לפעול בכל כוחו למען קידום ערכי הציונות והיהדות והיום מקבל על עצמו את ההנהגה של חבל ארץ  בעל חשיבות היסטורית עם משימות ואתגרים בקידום  ההתיישבות היהודית בגוש עציון וביהודה ושומרון. אין לי ספק כי בהובלתו ימשיך הגוש להתפתח ולהגיע לגבהים חדשים. בהצלחה רבה שלמה! מכל הלב..״
ח”כ מוטי יוגב:
שלמה היקר,זכות גדולה ואחריות עצומה, נפלה בחלקך, עם היבחרך לראש המועצה האזורית גוש עציון. גוש עציון-דרך אבותינו, מחברון בואך ירושלים, מועצה אזורית וישובים משגשגים, שאין לי ספק שבמידותך וכישורך, תוביל ותקדם אותם עד קוממיות וריבונות בארצנו. “חזק ואמץ מאד”. יוליכך ה’ לשלום ויביאך למחוזות חפציך, בהצלחה ולשלום. הצלחתך, הצלחת גוש עציון, הצלחת עם ישראל.
ולחברנו משה סוויל, יישר כוחך על מה שפעלת למען גוש עציון. יש לך עוד הרבה מה לתרום לגוש עציון ולעם ישראל.”
יו”ר מועצת יש”ע אבי רואה:
“בשם מועצת יש”ע והרשויות ביהודה ושומרון אנו מברכים את שלמה נאמן עם היבחרו לראש המועצה האזורית גוש עציון. שלמה הוא איש ציבור חשוב עם עשייה ציונית רבה וחשובה מאחוריו. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד החשוב והמאתגר.
עם סיום תקופה זו, נאמר יישר כוח לראש המועצה היוצא משה סוויל שהוביל את המועצה בתקופה האחרונה ונודה לו על פעילותו למען גוש עציון.”
חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית