שוואקי באיתמר: “תושבי השומרון גיבורים”.

שוואקי באיתמר: “תושבי השומרון גיבורים”.

אלפי בני אדם בהופעה של שוואקי אמש באיתמר שבשומרון. שוואקי: “תושבי השומרון גיבורים”. יונתן רזאל הקדיש את השיר “הצילני נא” לרועי קאפח שנפצע בפיגוע דריסה בשומרון ונישא לפני חודש לבחירת ליבו.לאחר ההופעה ערך הזמר ביקור מרגש בקבר יוסף.

2500 בני אדם הגיעו אמש (א’) לחגוג באיתמר יחד עם יעקב שוואקי ויונתן רזאל בהופעה המרכזית של שוואקי הקיץ, שארגנו מועצה אזורית שומרון ומתנ”ס שומרון.

שוואקי באיתמר.צילום דוברות המועצה האזורית שומרון
שוואקי באיתמר.צילום דוברות המועצה האזורית שומרון

“אנחנו כאן היום דווקא עכשיו דווקא באיתמר” אמר באירוע יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון. “אנחנו עוברים תקופה לא קלה אבל המילים “ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ”. מתגלות בשומרון פעם אחר פעם כאמת רצופה”.

שוואקי פתח את ההופעה במילים: “אני שר את השיר הראשון ואני חושב לעצמי, זה מקום של גיבורים. אתם גיבורים איתמר. אני אומר את זה מתוך הלב. כשאני שומע פה את הקולות, קולות הילדים, קולות האמהות, ואני נזכר בכל הדברים הנוראים שקרו. יש לי משפחה, 5 ילדים, וכל פעם כל לילה אני רוצה לשמוע את הקולות שלהם. גם כשהם בוכים. לפעמים זה לא קל לעם ישראל מה שאנחנו עוברים. ובכל זאת צריך לומר. הקיוום שלנו כאן הוא נס”.

שוואקי גם איחל מזל טוב לרועי קאפח פצוע פיגוע הדריסה בשומרון שהתחתן לפני כחודש.ויונתן רזאל הקדיש את השיר “הצילני נא” לקאפח וכלתו הטרייה. ביותר לזה”.

שוואקי רוקד בקבר יוסף.צילום אסתר אלוש
שוואקי רוקד בקבר יוסף.צילום אסתר אלוש

 

לאחר ההופעה נכנס יעקב שוואקי לראשונה בחייו לקבר יוסף יחד עם כאלף מתפללים. הזמר הביע התרגשות רבה ושמחה ופרץ בריקודים ושירים במקום.

 

חדשות שומרון כתבה ראשית