ראש עיריית אריאל אלי שבירו לא מצטרף לעליהום: “אני מאמין באלוף פוקס, במפקדים ובחיילים המחרפים את נפשם”

ראש עיריית אריאל אלי שבירו לא מצטרף לעליהום: “אני מאמין באלוף פוקס, במפקדים ובחיילים המחרפים את נפשם”

אמש התקיים תרגיל צבאי של חטיבת אפרים, במהלכו דימו הכוחות המתרגשלים, בין שלל התרחישים, גם תסריט של התמודדות עם אירוע חטיפת פלשתיני על ידי מתיישבים.

בעקבותיו הפרסום, עלו קריאות של בכירים במערכת הפוליטית ושל ראשי מועצות ויישובים באזור להדחתו המיידית של אלוף הפיקוד יהודה פוקס.

מי שבלט עם תגובה מעט שונה היה דווקא ראש עיריית אריאל אלי שבירו, שאמר: “המדינה נמצאת באחת מהתקופות הקשות שידעה מקום המדינה והמקום היחידי שאנו חווים אחדות אמיתית ואחווה זה בצבא ולכן הצבא חייב להישאר מחוץ לפוליטיקה.”

“יחד עם זאת, אנו לא יכולים לקבוע מי יהיו המפקדים ברמות השונות, יתר על כן, הקריאה להדיח את מפקד הפיקוד, האלוף יהודה פוקס, מקוממת במיוחד, בתקופה זו בה אנו נלחמים בכל הגזרות כולל ביהודה ושומרון.”

“אני מאמין באלוף במפקדים ובחיילים המחרפים את נפשם יום ולילה על מנת לשמור על ביטחוננו. אני יכול להבין את הכעס הנובע מתסריט התרגיל שבוצע אתמול, המדמה חטיפה של פלסטיני ע״י מתיישב יהודי,
אין ספק שמדובר בתרחיש הזוי ונכון שלא היה מתורגל אך חשוב גם להדגיש, שהצבא כולל האלוף, הוציאו התנצלות בנושא. אנו חייבים להיזהר שלא ״לשפוך את התינוק עם המים״ שלא לפגוע במי שמגן עלינו ומאפשר לנו לשמור על שגרת חיים גם בתקופה הקשה והמאתגרת שאנו נמצאים.” אמר ראש עיריית אריאל.

ביטחוני חדשות אריאל חדשות שומרון כתבה ראשית פוליטי