ראש בראש – LG G5 מול LG G6 – שווה להשתדרג?

ראש בראש – LG G5 מול LG G6 – שווה להשתדרג?

עידן הטלפונים החכמים גרם לכולנו לרצות להשתפר כל העת ואם בעבר היינו מסתפקים בטלפון בינוני ומוכנים להישאר עם אותו המכשיר גם שנתיים או שלוש הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין. LG G5 הוא אחד המכשירים הנמכרים ביותר בשוק ולא בכדי, יש בו יתרונות רבים בהשוואה למכשירים האחרים ואם אתם מחפשים טלפון מהיר, חכם, מעוצב וחזק זו בהחלט יכולה להיות בחירה נהדרת עבורכם. אך כפי שכבר אמרנו, בעידן שלנו התחלופה היא אדירה ואם טרם הספקתם להשתדרג כבר הגיע לחיינו ה-LG G6 שאמור להיות מתקדם יותר מאשר קודמו. אז האם אכן כך פני הדברים? יצאנו לברר.

LG G5 של סלקום ההבדל הגדול הוא בעיצוב
אז נכון שבין שני המכשירים יש לא מעט שינויים אבל אפשר לומר שההבדל הגדול ביותר הוא לא במעבד, לא בעוצמה ולא באורך הסוללה אלא דווקא בעיצוב של הטלפון. על פניו יש כאלה שיגידו שמדובר בהבדל שולי ולא עקרוני אבל אם תשאלו את בני העשרה ואפילו חלק מהמבוגרים תיווכחו בעצמכם שמדובר באחד הפרמטרים החשובים בעת קניית המכשיר. מסך הטאץ’ של ה-LG G6 גדול יותר מאשר קודמו, הוא בעל רזולוציה מתקדמת יותר ובעל שוליים דקיקים ונוחים. עדיין יש רבים שיעדיפו את ה- LG G5 דווקא בגלל גודל המסך שלו (5.3 לעומת 5.7 של הדגם החדש) וזאת בגלל שעבורם טלפון קטן מימדים הוא דווקא יתרון ולא חיסרון. שני המכשירים מצוינים, שניהם יספקו לכם חוויית שימוש גבוהה ושניהם יספקו לכם את מה שאתם צריכים- אז באיזה מכשיר אתם בוחרים?

לצלם כמו במצלמה מקצועית
אם פעם כדי לספק לעצמנו זיכרון לכל החיים היינו נאלצים להיסחב עם מצלמה מקצועית יקרה, עם עדשות שונות ונרתיק מסורבל הרי שהיום כל הטכנולוגיה נמצאת בתוך הטלפון החכם. שני המכשירים מספקים לנו זווית צילום וחדות צילום מהגבוהות ביותר שקיימות בשוק. 16 מגה פיקסל תוכלו למצוא בדגם ה-LG G5 לעומת 13 בדגם החדיש, מדובר על חדות צילום שעד לפני שנים לא רבות רק יכולנו לחלום עליה, היום מדובר בדבר מובן מאליו.

ההבדלים הנוספים
אז בנוסף למצלמה ולעיצוב יש עוד שינויים שתוכלו להיתקל בהם בהשוואה בין שני הדגמים. ראשית, אורך חיי הסוללה שופר ובדגם החדש תיהנו מקיבולת סוללה גבוהה יותר מאשר בדגש הישן. בנוסף, החומרים מעט שונים כאשר ב-LG G5 תקבלו טלפון שעשוי כולו ממתכת לעומת הדגם החדש שמשלב גם מתכת וגם זכוכית. הבדל נוסף נעוץ בעובדה שהמעבד מעט מהיר יותר ומעט חכם יותר אך בהחלט אפשר לומר שמדובר בהבדל זניח. הדומה בין שני המכשירים בא לידי ביטוי בשטח האכסון, בזיכרון, במשקל ובהרחבה החיצונית. מדובר על שני מכשירים מהנמכרים ביותר בשוק, אם אתם עדיין מתלבטים במכשיר הבא שלכם מומלץ לבחור את אחד משניהם.

צרכנות