פרשיית התעללות קשה בילדים ע”י הוריהם באחד מישובי גוש עציון

פרשיית התעללות קשה בילדים ע”י הוריהם באחד מישובי גוש עציון

גוש עציון.צוות משטרתי שהגיע לבית משפחה עם חמישה ילדים (בני 13,12,11,5,6) גילה פרשית התעללות קשה של ההורים. צוות חקירה בפיקוד קצין הבחין בחבלות קשות על גופם של כל הילדים שמעדותם  עולה תמונה קשה מאוד של התעללות לאורך השנה האחרונה עם סימני פגיעה קשים בילדים . חוקרי המשטרה הוציאו צו בחירום עי” רווחה להוצאה של הילדים מהבית ותפסו מספר כלים אשר שימשו את ההורים בפגיעה בילדים. ההורים נעצרו.

נחשפה התעללות קשה בילדים ע”י הוריהם באחד מישובי גוש עציון. למשטרת ישראל הגיע דיווח מגורמי רווחה על אירוע התעללות קשה בילדים במשפחה עם חמשה ילדים (בני 13,12,11,5,6) שלושה ילדים משותפים ושניים מנישואים קודמים של הבעל.

צוות חקירה בפיקוד קצין הגיעו מיד לבית המשפחה וישר הבחינו בחבלות(חתכים סימנים כחולים ועוד) על גופם של כל הילדים זומנו חוקרי ילדים ומעדות הילדים עולה תמונה קשה מאוד של התעללות לאורך השנה האחרונה עם סימני פגיעה קשים בילדים .

גוש עציון.התעללות בילדים בגוש עציון.אילוסטרציה.צילום עמיעד טאוב
התעללות בילדים בגוש עציון.אילוסטרציה.צילום עמיעד טאוב

חוקרי המשטרה הוציאו צו בחירום ע”י רווחה להוצאה של הילדים מהבית נלקחו עדויות מהשכנים והמורים שמחזקים את עדות הילדים ונתפסו מספר כלים אשר שימשו את ההורים בפגיעה בילדים האם נעצרה בחקירתה הודתה כי היא ובעלה לאורך שנים ביצעו התעללות קשה מאוד בכל ילדיהם היום נעצר בעלה לאחר שחזר מחו”ל הוא נחקר והודה במיוחס לו בשעה זו מוארך מעצרם של שני ההורים בבית משפט השלום בירושלים.

השופט מרדכי בורשטין מבית משפט שלום ירושלים הטיל על הפרשה צו איסור פרסום עד 12.8.16 או עד מתן החלטה אחרת. מעצר ההורים הוארך עד מחר בשעה 15:00 וצפוי להיות דיון הארכת מעצר נוספת בעניינם.

יהודה שפירא, דובר המועצה האזורית גוש עציון מסר: הילדים נמצאים בהשגחה זמנית אצל משפחות. בהמשך יתבצע תהליך מסודר של מציאת מקום קבוע עבור הילדים אצל משפחות. בכל מקרה הרווחה תמשיך ותלווה את הילדים”.

”בשנה האחרונה ליוותה המועצה הקמת צוותי מוגנות בכל היישובים. צוותי המוגנות עוסקים בגילוי מוקדם ובפעילות מניעה של פגיעות בילדים. בנוסף, מקיימת המועצה השתלמויות שותפות לצוותי החינוך בהם ניתן הסבר דרכים לגילוי מצוקה של ילדים ועל חובת הדיווח במקרים מסוג זה”. הוסיף דובר המועצה.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית