פסגות השומרון נצבעו לבן; עד הערב השלג צפוי להיעלם

פסגות השומרון נצבעו לבן; עד הערב השלג צפוי להיעלם

שלג ירד במהלך הלילה מעל הר גריזים, הר עיבל והישובים הגבוהים בשומרון. בשל תנאי מזג האוויר הוא צפוי לימס בהדרגה במהלך היום. יוסי דגן: “הציבור מוזמן להגיע לשומרון היפה”

שלג ירד במהלך הלילה על פסגות השומרון הר גריזים – הוא הר ברכה נצבע לבן וכך גם הר עיבל ופסגות הישוב יצהר. השלג נערם לגובה של כ 10 ס”מ, והצפי הוא שבשל תנאי מזג האוויר חלקים ממנו ימסו במהלך היום.

במהלך הלילה פעלו צוותים של המועצה האזורית שומרון ונתיבי ישראל, ופתחו את כבישי הגישה לישובים, עם זאת יש לנסוע בזהירות בשל סכנת החלקהו ראש המועצה יוסי דגן הנחה בלילה לאחר הערכת המצב לפתוח את מוסדות החינוך כסדרם.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מזמין את הציבור להגיע לבקר בשומרון בזהירות הנדרשת: “הציבור מוזמן להגיע להנות מהנופים בהר ברכה ובישוב יצהר. זכינו השנה לשלג קל, כך שהצירים פתוחים, עם זאת הכבישים חלקים ויש לנסוע בזהירות. אפשר להגיע לראות שלג ולהנות אם כי הצטברות השלג מתאימה יותר לצפיה בנוף ופחות למשחקי שלג. ביקב הר ברכה מחכה למטיילים שתיה חמה והם מוזמנים גם כמובן להנות מיין טוב מול הפסגות המושלגות השומרון פתוח לכולם”

עוד הוסיף דגן ואמר: “לאורך הלילה עמלו צוותים של המועצה האזורית שומרון יחד עם צוותים של נתיבי ישראל כדי לפתוח את הכבישים. פעלנו מול חברת חשמל בשיתוף פעולה מלא במהלך היום והלילה כדי למנוע הצטברות ניתוקי חשמל”.

חדשות מקומיות תיירות ונופש