פרסום ראשון:  הדר גרני מבית אל נעצר בחשד לאונס קטינה

פרסום ראשון: הדר גרני מבית אל נעצר בחשד לאונס קטינה

במהלך חודש אפריל התקבל דיווח במשטרה על חשד לביצוע מעשה אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בקטינה . הותר לפרסום שמו של החשוד, מעצרו הוארך לצורך הגשת כתב אישום. 

בתחילה פתחה המשטרה בחקירה סמויה ונעשו פעולות לאיתור זהותו של החשוד ולאחר שזוהה החשוד הדר גרני בשנות ה-40, תושב בית אל, נעצר לחקירה בתאריך 23.5.17.

במהלך החקירה עלה כי החשוד נהג לקבוע עם הקטינה בפארקים ובמקומות ציבוריים באזור מגוריהם ושם על פי החשד ביצע בה מעשים מגונים, מעשה סדום ובעילה שלא בהסכמה חופשית, במהלך השנה וחצי האחרונות.

אילוסטרציה. צילום: pixabay

עוד עולה מהחקירה כי החשוד איים על הקטינה שאם תספר על המפגשים בניהם יפגע בה.

יצוין כי בתאריך 1.6.17, בדיון שהתקיים בבית המשפט העליון, התיר כבוד השופט י’ דנציגר לפרסם את שמו של החשוד

אמש הוגשה הצהרת תובע בבית משפט השלום בירושלים ומעצרו של החשוד הוארך עד ליום רביעי לצורך הגשת כתב אישום.

משטרת ישראל מבקשת את תשומת לב הציבור, באם קיימות נשים או נערות נוספות שנפגעו על ידי החשוד, ניתן לפנות להגשת תלונה בתחנת בנימין, או ליצור קשר בטלפון – 02-9706444.

מדוברות מועצת בית אל נמסר בתגובה:

“לפני כשבועיים נעצר החשוד ורק ביום חמישי האחרון הוסר צו איסור הפרסום מעל הפרשה. המשטרה חוקרת את המקרה ואנו סומכים עליה שתגיע לחקר האמת. חשוב לזכור כי כרגע יש חשדות אך אין עדיין הרשעה.
במקביל לחקירת המשטרה, כל מחלקות המועצה הנוגעות בדבר כמו חינוך, שירותים חברתיים ומחלקת נוער, נותנים מעטפת וטיפול לנפגעת, לחברותיה בבית הספר ולכלל הנוער, וכן למשפחה.
המועצה משתמשת בכל הכלים העומדים לרשותה למנוע מקרים כאלה. כאשר מערך החינוך וההסברה הם המוקד. למורים בבתי הספר ביישוב יש הדרכות בנושא מוגנות ובבתי הספר מופעל מערך הסברה למוגנות -לילדים. ”

 

חדשות בנימין כתבה ראשית