ערב יום הזיכרון ה’תשע”ו:”עוז והדר” שיר חדש לזכרו של הדר גולדין ז”ל

ערב יום הזיכרון ה’תשע”ו:”עוז והדר” שיר חדש לזכרו של הדר גולדין ז”ל

“עוז והדר” – שיר חדש לזכרו של סגן הדר גולדין ז”ל, שנהרג במהלך צוק איתן, גופתו נחטפה עדיין לא הושבה לקבר ישראל, רואה אור, במסגרת האוסף “שיר וזיכרון” של רשת ג’, YNET וחברת לינקטון.שמחה ולאה גולדין, הוריו של הדר: “מתרגשים במיוחד מן השיר, המבטא בצורה מדויקת את הווייתו ודרכו של הדר. גם בערב יום הזיכרון הזה אנו לא שוכחים, כי לנו ולמדינת ישראל נותרה משימה חשובה ביותר: להביא את הדר לקבר ישראל”.צפו בקליפ המרגש.

לקראת יום הזיכרון התשע”ו, רואה אור שיר חדש ומרגש במיוחד, “עוז והדר”, שנכתב לזכרו של סגן הדר גולדין ז”ל, אשר נהרג במהלך מבצע “צוק איתן”,  גופתו נחטפה בידי חמאס ועדיין לא הושבה לקבר ישראל.

את מילות השיר כתבה חמוטל בן זאב והלחינה לאה שבת.חמוטל בן זאב, חברתו מילדות של שמחה גולדין, אביו של הדר ז”ל, מספרת על החיבור למשפחה ועל תהליך כתיבת השיר: “השיר ‘עוז וענווה’ נכתב זמן קצר אחרי שיצאה ההודעה לתקשורת כי הדר גולדין לא בין החיים. להלוויה הגעתי עם מילות השיר ובמהלך השבעה באתי למשפחת גולדין עם לאה שבת. לאה גולדין בקשה מלאה שבת כי  תכתוב מנגינה למילות השיר. מאז עברו כמעט שנתיים. כששמעתי על פרויקט שיר וזיכרון 2016, פניתי ללאה שתלחין את השיר והיא אכן הלחינה אותו בצורה מופלאה והציעה את הרעיון לשלב מספר זמרות בפרויקט.

צוות הדר.צלמי התמונות: מירי אלוני: יונתן בלום ליאת ציון: זוהר רון דינדין אביב: סנגיט סגל לאה שבת: סנגיט סגל חני דינור: אילן בשור שירן אברהם: ג'וד מוסקוביץ' דפנה ארמוני: ראובן חיון גרפיקה: אפרת גמליאל
צוות הדר.צלמי התמונות: מירי אלוני: יונתן בלום ליאת ציון: זוהר רון דינדין אביב: סנגיט סגל לאה שבת: סנגיט סגל חני דינור: אילן בשור שירן אברהם: ג’וד מוסקוביץ’ דפנה ארמוני: ראובן חיון גרפיקה: אפרת גמליאל

קיבצנו סביבנו צוות נפלא שעבד בהתנדבות: שבע זמרות מדהימות, שהתייצבו למשימה, ראובן חיון, בעל אולפן הקלטה שהתנדב להקליט את השיר, אודי אפרת, במאי ועורך וידאו, שערך את הקליפ, אפרת גמליאל שביצעה את עבודת הגרפיקה בהתנדבות ואנשים טובים נוספים, שנתנו את הנשמה בשביל השיר הזה. כולנו כאחד נושאים תפילה שהדר יובא לקבר ישראל”. את השיר מבצעות שבע זמרות מובילות, אשר התאחדו במיוחד עבור הפרויקט הזה ואימצו את השם “צוות הדר”:מירי אלוני, דפנה ארמוני, דין דין אביב, רינת גבאי, ליאת ציון, חני דינור ושירן אברהם.

משפחת גולדין, ההורים לאה ושמחה, והילדים איילת, חמי וצור, התרגשו מאוד לשמוע את השיר. שמחה ולאה גולדין ציינו כי “המחווה הזו מרגשת אותנו מאוד. השיר מבטא במדויק את הווייתו ודרכו של הדר והוא יקר לליבנו. אנו מודים מאוד לכל מי שתרם מזמנו וממרצו למען הפקת השיר והוצאתו מן הכוח אל הפועל. גם בערב יום הזיכרון הזה אנו לא שוכחים, כי לנו ולמדינת ישראל נותרה משימה חשובה ביותר: להביא את הדר לקבר ישראל”.

“עוז והדר”

מילים: חמוטל בן זאב
לחן: לאה שבת

הוד והדר לבושו
עוז וענווה
ויצחק ליום אחרון
הדר שכולו אהבה

אהבת אחים ורעים
העם והמדינה
ציירת עולם בצבעים
בהירים מלאי עדנה

גיבור ישראל שלנו
צור הדר איתן
דוד המלך אתנו
אל מלך נאמן

הישפעת קסם עלינו
שמחה חדווה ואור
מלאך שבא לקצת
עלינו כאן לשמור

הדר אחי ורעי
דלג כאיילה שלוחה
לך במסילת ישרים
הייה מליץ מלא שמחה

בחיוך אמור לו כך:
הייתי חבר הייתי אח
עם כל אחיי הלוחמים
ריבון עולם, ברחמים

גיבור ישראל שלנו
צור הדר איתן
דוד המלך איתנו
אל מלך נאמן

הוד והדר לבושו
עוז וענווה
כתר זהב לראשו
הדר שכולו אהבה..

חדשות בנימין