נמאס לכם מניקוי כתמי שתן של ילדים?

נמאס לכם מניקוי כתמי שתן של ילדים?

העולם המודרני דורש מאתנו עיסוקים ומטלות רבות. יש צורך לשמור על תחזוקה שוטפת של הבית, לטפל בילדים, ולהתמיד בעבודה. כמות המשימות המוטלת על ההורים, היא לפעמים בלתי הגיונית. לשם כך, אפשר להיעזר ב”אופר”. זוהי בחורה שגרה בבית המשפחה, ומסייעת בעבודות הבית, ובטיפול בילדים. בדרך כלל, האופר תעבוד חצי שנה או שנה. בדרך כלל, מטרת העבודה של האופר, היא לצבור סכום כסף שיספיק לה ללימודים מקצועיים, או אקדמאים.

נמאס לכם לנקות כל היום אחרי הילדים?

האופר, תקל מעליכם בניקיון השוטף של הבית. האופר תסייע לכם בניקוי השולחן לפני הגשת הארוחה. בטאטוא, סידור של הרצפה, ניקוי כתמי שתן וכן הלאה. מומלץ שהאופר תשתף את הילדים בניקוי וסדר בסוף היום. יש ללמד את הילדים לקחת אחריות. האופר יכולה להכין עם הילדים טבלת סדר וניקיון יומי.

האם אופר היא תחליף לעוזרת?

באופן כללי, ההגדרה של אופר לא תמיד כוללת ניהול מלא של משק בית. ובכלל- ייתכן מאוד שאם תטילו על האופר עבודות ניקיון קשות, אזי האופר תתעייף, ועלולה להגיע לשחיקה. כאשר מטילים על אופר ניהול מלא של משק הבית, אזי האופר מקבלת משכורת גבוהה מאוד. לכן, מבחינה כלכלית עדיף להעסיק גם עוזרת בית, וגם אופר.

איך מוצאים עוזרת בית מקצועית?

קשה למצוא עוזרות בית מקצועיות פרטיות. אפשר למצוא מודעות רבות של עוזרות בית המחפשות פרנסה. אולם, במקרים אלו מגלים שעוזרות אלו לא תמיד מקצועיות. לכן, הדרך הטובה ביותר- היא למצוא עוזרת בית דרך חברות ניקיון פרטיות. תשלח אליכם עוזרת מקצועית ומנוסה, שעברה הכשרה. העוזרת תנקה את הבית שלכם במקצועיות וביסודיות, באמצעות חומרי הניקיון הטובים ביותר.

חברת הניקיון- תתווך בינכם לבין העוזרת.

אחד מהחסרונות של העסקת עוזרת פרטית, הוא ההתנהלות מול העוזרת. כאשר העוזרת הפרטית מבצעת את הניקיון באופן שלא כרצונכם, אתם מתלבטים כיצד לנהוג. באופן כללי- מומלץ בפעמים הראשונות, להעיר בעדינות לעוזרת. אולם כאשר העוזרת חוזרת על טעויות אלו שוב ושוב, נוצרת ההתלבטות כיצד לנהוג. לכן, כאשר מעל העוזרת יש חברת ניקיון שאחראית עליה, אפשר לפנות אל החברה. במידת הצורך, תחליף החברה את העוזרת הנוכחית, בעוזרת אחרת.

האופר יכולה להדריך את העוזרת.

כאשר מזמינים עוזרת בשעות הבוקר, יש בעיה טכנית. לעוזרת יש שאלות היכן לנקות, ובאילו חומרים להשתמש. פעמים רבות, העוזרת צריכה הדרכה ומומלץ גם השגחה. ואז- נאלצת האמא להחסיר מעבודתה. כאשר יש אופר, היא יכולה להיות בבוקר עם העוזרת. כך, תהיה הדרכה לעוזרת, ואף האופר תארח לה לחברה.

מתי כדאי לכם להזמין שירותי חברת ניקיון?

כדאי פעמיים בשנה, לנקות את הבית בצורה מאוד מקצועית, הכוללת גם ארונות ופינות. משימות ניקוי אלו, יהיו קשות מדי עבור האופר. ולכן, מומלץ להזמין לפני פסח ולפני חגי תשרי, חברת מאסטר קלין מעניקה שירותי ניסיון בכל רחבי הארץ.

צרכנות